Jeg har også en tendens til å lage alt selv.. ;-) Men enkelte ting lønner det seg faltisk å kjøpe ;-)Hmm.. Det er godt mulig at jeg dropper mine planer om å være overkreativ og lage selv, da jeg synes at denne faktisk var veldig fin!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har også en tendens til å lage alt selv.. ;-) Men enkelte ting lønner det seg faltisk å kjøpe ;-)Hmm.. Det er godt mulig at jeg dropper mine planer om å være overkreativ og lage selv, da jeg synes at denne faktisk var veldig fin!![]()
Hehe, okei! Ja hvis du tenker på masse skrikende mønter og styr så kan det jo bli litt slitsomt å se på. Den fra Fisherprice har sterke farger riktignok, men den er ikke vond å se på i alle fall.Syns ikke den var så fryktelig fargesprakende jeg!! De jeg snakker om er såå mye "verre"![]()
Man må også huske på at babygymmen er til babyen, og de liker sterke farge og kontraster.Hehe, okei! Ja hvis du tenker på masse skrikende mønter og styr så kan det jo bli litt slitsomt å se på. Den fra Fisherprice har sterke farger riktignok, men den er ikke vond å se på i alle fall.![]()
Ja, og det var det som var poenget mitt i første innlegget jeg skrev, at det ikke akkurat er e møbel. Babygymmen vi har er med både sterke farger og kontraster.Man må også huske på at babygymmen er til babyen, og de liker sterke farge og kontraster.
Den hadde vi sist. Vurderer skaffe den igjen. ☺Vi endte opp med denne.
Disse figurene på siden og bøylen kan bytte plass
![]()