Babygym

Klarforbaby

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
*Aprilbaby 2018*
Visst dere skal ha- hvilken type har/skal dere kjøpe? Vil gjerne ha en som er behagelig å ligge på, som stimulerer babyen samtidig som den ikke er SÅ fargesprakende at det er vondt for alle andre å se på.. Syns noen av babygymmene virker veldig fine for små babyer som skal utvikle seg, men er ikke akkurat vakre å se på. Så finner jeg noen som er en fryd for øyet - men som mangler alt det andre, og da forsvinner liksom poenget med babygym. Henger 3 bamser i toppen liksom..

Link gjerne til babygymmen dere skal ha!

Kommer litt an på hva du tenker på.

Vi har kjøpt en ny med matte under med speil og litt forskjellig på matten i tillegg til det som henger ned.
Tidligere har vi har en slik billig en med tre ting som henger ned.

Uavhengig hvem jeg velger er det et kriterium som er viktig for meg, og det er at de lekene som henger ned skal kunne tas av.
Kan de det kan du kjøpe ekstra leker og bytte på slik at babyen kan få forskjellig stimula

Jeg brukte vel fisher price sine til mine. De jeg likte best, og ungene likte de.. hadde en fra bambino også, men den ble ik brukt like flittig.. Denne gangen har jeg fått 2 sånne buer med forskjellige leker av 2 veninner, også får eg en vanlig babygyn som henger fast på lekematte... men usikker hvordan merke det er... Prøver spare der vi kan denne gangen ;)

Back
Topp