Babyen sove hele natt?

Sovner stort sett rundt 20. Så er han våken i ett/to-tiden for mat og så spiser han igjen i 6/7-tiden. Etter siste mating synes han vi kan stå opp, jeg er ikke enig, så vi ligger ofte i sengen og slumrer og stort sett sovner han igjen. :)
 
Sovner stort sett rundt 20. Så er han våken i ett/to-tiden for mat og så spiser han igjen i 6/7-tiden. Etter siste mating synes han vi kan stå opp, jeg er ikke enig, så vi ligger ofte i sengen og slumrer og stort sett sovner han igjen. :)
Den høres ganske bra ut. Han sove 21:00-22:00, våkne 1:00 og noen ganger sove han helt til 4:00. Også våkne igjen 5.6.7. :( Han våkner pga av at han klor seg eller å få mat.
 
Ja, jeg klager ikke. Jeg bare håper det varer! Eller, kan godt klare meg uten noen matingene på natt/grytidlig, men det regner jeg ikke med helt enda. Han er snart fem måneder.Har hatt et par runder hvor han plutselig spiser annenhver time, men det har kanskje vært økedøgn.
 
Legger seg i 19 tiden og sover somregel til 01-02, våkner kun for litt mat og sovner rett etterpå (syns det var mer høvelig når hun våknet i 11 tiden så jeg fikk gitt henne mat før jeg sovnet om kvelden :p). Etter det sover hun til alt fra 04 til 06, men etter 06 vil hun gjerne stå opp så vi slumrer gjerne til 07 før jeg er klar for det :p
 
Min sovner kl 19, og våkner ca hver tredje time for pupp hele natta. Men det eg heldigvis ikke noe gråt, kan bare knirker litt etter mat, også sovner igjen rett etterpå.
 
Min sov hele natten fra hun var tre uker gammel og frem til rundt nyttår. Så begynte hun å våkne et par ganger i løpet av natten, deretter kun én gang. Innimellom sover hun gjennom. Det er SÅ deilig! Slitsomt med avbrutt søvn hele tiden. Min sover ikke noe særlig på dagtid, så jeg får ikke hvilt da (eller gjort noe i det hele tatt :p ). Sover fra ca 21-07. Våkner gjerne mellom 02 og 05 en gang. Da får hun flaske.
 
Våkner alltid 2-3 ganger før vi legger oss, gir bare smokk da. våkner ca 3 å 6 for mat
 
Legges ca 20.30. Våkner rundt 2 og i 4 -5tida for mat. Står opp ca 7.30
 
Legger kl åtte. Siste mnd har det vært hyppigere nattamming og mye mer behov for nærhet. Tidligere gikk det fint å legge over i egen seng etter amming. Nå våker han med en gang og gråter - så da havner han gjerne tilbake med meg. Han er lys våken og klar til å starte dagen mellom 0445 og 06, hver dag. Kjenner det tærer litt mtp søvn, men håper at det bedrer seg snart...
 
Ja, fortsatt våken :) Men jeg har litt lav terskel... tenker det er realistisk med våkenetter i hvertfall til de er 12 mnd.
Min eldste våknet mange ganger hver natt til hun var over to år..
 
Legger han 1930, våkner mellom 02 og 05 for mat, sover til 07-0830 :)
 
Vi er inne i en litt dårlig periode etter noen uker med sykdom og vaksiner. Nå våkner han oftere og er gjerne våken en til to timer! Aner ikke hva jeg skal gjøre. Han legger seg 18-19 tiden og får mat to ganger i løpet av natten.

Skifter dere tissebleier? Han min tisser igjennom om jeg ikke skifter :/
 
Back
Topp