Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk Hun var så god der hun lå og sov ♡Herlighet, så skjønn hun er!!
Men dobbel dose?? På gamle jobben min måtte vi alltid være to stk som sjekket alt av medisiner som skulle gis til barn - skremmende at de avfeier det!! Uff! Godt dere er hjemme igjen og forsatt god bedring!
Takk Hun var så god der hun lå og sov ♡
Ja! Dobbel dose! Fikk to med bare noen timer mellomrom, og så den dosen hun egentlig skulle hatt...ble så sint og lei meg Hun som ga feil dose var ekstremt usikker på ALT hun drev med - alt fra hvordan apparatet fungerte, om veneflonen satt bra nok, om hånden var hoven, om det lakk - og surret tydelig da med antall doser :O hjelpes...Hun sa til meg at hun ikke hadde jobbet på veldig lenge og var rusten! HÆ?
Jeg trodde også at de måtte dobbeltsjekke alt av medisiner? Og tenk om det hadde vært en medisin som hadde vært kjempefarlig å få, eller om hun hadde gått en annen pasients medisin! Uff....Nå har vi fått epikrisen og der står det at hun fikk en dose for mye. Vil det si at det er skrevet avvik?
Da skal jeg ta en telefon ned og høre..det var en lege som kom inn til meg sammen med sykepleier som hadde gjort tabben. Så måtte sykepleier unnskylde seg og legen forklare hva vi måtte gjøre med der. Håper da denne legen har skrevet opp avviket ja!Jizzes!!!
Nei, selv om det står i epikrisen så blir det ikke nødvendigvis skrevet avvik. Det kommer an på rutinene på avdelingen. Jeg er vant med at vi selv må skrive avvikene som oppstår. Hvis hun ikke har skrevet avvik selv, håper jeg i hvertfall at noen andre har gjort det!!
Da skal jeg ta en telefon ned og høre..det var en lege som kom inn til meg sammen med sykepleier som hadde gjort tabben. Så måtte sykepleier unnskylde seg og legen forklare hva vi måtte gjøre med der. Håper da denne legen har skrevet opp avviket ja!