babyen min døde i magen....

Mange trøsteklemmer til deg!Ord blir så fattige i en sånn situasjon!

Skulle gjerne fått lov å holde rundt deg nå - men det regner jeg med at mannen din gjør mye om dagen. Jeg føler med dere!

Sitter her med tårer på kinnene.
Vil bare sende over mine tanker, da jeg selv har et svangerskap som endte i spontanabort. Det var ikke så langt, og nettopp derfor jeg ikke kan forestille meg hvor vondt du må ha det!!
Tusen tanker til deg fra meg....

Dette er helt grusomt å høre.. Gråter her jeg sitter. Ingenting kan trøste en i en sånn situasjon. Føler sterkt med deg.

Noe så grusomt trist[:(] Sender deg mange varme tanker og ønsker deg alt godt i tiden som kommer... Utrolig at du i det hele tatt klarer å skrive dette synes jeg. Veldig sterkt gjort av deg!!!

Vet ikke helt hva jeg skal si jeg. Sitter her på jobben og må holde igjen tårene.[:(] Forferdelig trist, og håper du kommer deg styrket ut av dette. Håper du har mennesker rundt deg som tar godt vare på deg. Sender deg masse store klemmer og varme tanker

Uff. Trist å høre.
Stor klem til deg fra meg

sender en klem jeg

Så forferdelig vondt å høre. Skjønner at det ikke er noe som hjelper nå, men vil bare si at jeg føler med deg.

uff. forfærdelig trist å høre. er ikke mye som trøster i sånne tider. mange klemmer.

ORIGINAL: liva

Sitter her med tårer i øynene.

Ord blir fattige i en sådan stund, men du skal vite at vi tenker på deg.

Jeg sytes dette var så flott skrevet at jeg signerer denne.
Stor trøsteklem sendes deg

er ikke så mye å si i en sånn stund. så sender dere en stoor trøste klæm å håper ting går bedre etter vært[:o]

Back
Topp