babyen min døde i magen....

Så utrolig trist[:(][:(]

Sender mange trøsteklemmer

neeei så grusomt[:(]jeg sitter med frysninger og tårer i øyekroken[:(]masse Trøsteklemmer fra meg på din vei..

utrolig tridt finner ikke ord, sender en trøsteklem...

huff[:(][:(][:(]
sender en stor trøsteklem

mistet selv idag, men uke 7, kan ikke sammenliknes! ekkelt var det som kom ut , men etter å ha lest ditt innleg ble jeg lei meg. det må være et mareritt!

herremann så ille!!!

måtte du virkelig føde han ut også? er ikke det kalt og hjerteløst? er sånt vanlig?

lykke til og det beste er å få en ny graviditet fort så muli! jeg tror det.

stakkars deg. dette var virkelig ille.

Utrolig trist å høre.

Trøsteklemme

Tusen takk for at dere alle tenker på meg. Og du, Lailla76, gikk det bra med deg den 13?

uff, så trist og fælt!
Vet ikke hva jeg skal skrive jeg...derfor gir jeg deg heller en trøsteklem

Må gjennom fødsel siden det er så stort. Og så har det med kroppen generellt å gjøre, at det skal gå naturlig.
Men etter fødsel hadde jeg mer uflaks, morkaken ville ikke ut. Så en lege gikk fysisk til verks og hentet den[:'(]
Det var jævli......
Og dagen etter fant de rester igjen inne i meg, Så da ble det narkose og utskapning også...
Er helt tom nå. Men har en fantastisk mann som støtter meg. Og mange venner som bryr seg, det betyr utrolig mye!!

Tusen tusen takk alle sammen for omtanken, den varmer....

off.... kan ikke si så ye annet en jeg tenker på deg, og sender deg masse trøste klemmer.....

Uff .. ord er fattige i en slik situasjon .. men sitter med klump i halsen og en tåre i øyekroken når jeg leser det du har gjennomgått. Tenker på deg!

Varme klemmer til deg!

ORIGINAL: ~Fiorelina~

Huff, så vondt..
har ikke ord, men vil gjerne gi deg en trøsteklem og mine beste ønsker[8|]

Signerer denne [&o]

Tusen takk for at dere alle tenker på meg. Og du, Lailla76, gikk det bra med deg den 13?

ja det gjorde det,er hjemme igjen nå.
Kondolerer til deg og mannen..dette var kjempetrist[:(]jeg vet absolutt hvordan dere har det...[:(]sender en Go'klem fra meg.

Stakkars deg. Føler sånn med deg. Jeg tør ikke å reise på noen kontroller av lene jeg. Redd for at jeg skal få en lignende beskjed

Det går vel egentlig ikke ann å si noe som kan trøste nok.
dette var veldig trist.

stor holdefastklem

Uff[:(][:(]

Det var leit å høre.. Vet liksom ikke hva en skal si..ikke stort som kan gjøre sånt bedre med ord fra en fremmed! Men sender deg en tanke og en stor god klem!!

Utrolig trist det som skjedde meg deg!! Og jeg vet ikke mer og si, for ord blir så fattige.. Ønsker å gi deg en trøsteklem!

Stakkars deg...føler så med deg nå.
Opplevde også å miste i uke 17 så jeg vet hvor vondt du har det.
Ta vare på deg selv og la deg selv få lov til å sørge.
Klem

Back
Topp