Babydyner

Tinkerbell

22.01.14 <3
Januarhula 2014
Kva type babydyner skal de kjøpe/har kjøpt? Fiber eller dun?

Sent from my iPhone using BV Forum

Har kjøp en 65x80 dundyne. Ikk av den tjukkeste typen da jeg tenker å ha ullteppe over ;) Kjøper en 80x100 dyne når lillegutt blir større, da er det også mildere ute så den lille dyna kan erstatte vognposen :)

jeg har en baby dyne i dun, 65x80. så kjøpte jeg en fiber dyne i 80x100, så fikk jeg en junior dyne hinn dagen, men jeg er ikke sikker hva det er :P

Har 2 fiberdyner i 65x80, den eine veit eg er heilårsdyne mens den andre er arvegods, kjennes litt tynnare ut :) Har tenkt å kjøpe 80x100 i fiber også

Dun i begge :) Føler det er det som er best når det gjelder allergi og temp regulering :)

Fiberdyner fra BarnasHus (BabyDan) Har brukt fiber til de to største også, funker bra! Skal ha lammeskinn i senga og vugga, voksipose (din) i vogna!! Har alle tre størrelsene, 65x40, 80x100 og 140x100 alt klart!!!

Her kjøpte vi fiberdyner til eldstemann, men hadde/har alltid ett pledd under dyna med han. Så slipper å tenke på dyner og puter her :)

Litt usikker på hvilke vi velger, men ikke den tykkeste varianten hvertfall! Dyne blir brukt inne i en stue, eller på et temperert soverom så da trengs nok ikke den aller varmeste. Jeg brukte knapt nok dyne i vognen sist( også vinterbaby) så det blir nok den som passer mest til de behovene... :)

Kjøper dere som har dyner fra søsken nye, eller kokes de..?? Vet dette er et hot diskusjonstema, og alle har hver sine meninger..Men jeg bare lurer ;)

Litt usikker på hvilke vi velger, men ikke den tykkeste varianten hvertfall! Dyne blir brukt inne i en stue, eller på et temperert soverom så da trengs nok ikke den aller varmeste. Jeg brukte knapt nok dyne i vognen sist( også vinterbaby) så det blir nok den som passer mest til de behovene... :)

Kjøper dere som har dyner fra søsken nye, eller kokes de..?? Vet dette er et hot diskusjonstema, og alle har hver sine meninger..Men jeg bare lurer ;)
Jeg kommer bare til å vaske de etter vaskelappen. Tror dynene er mer enn rene nok da siden det tross alt skal trekk på de. :)

Har kjøpt fiberdyne (helårs) på KID i str 80*100. Tenkte å bruke den i senga allerede fra starten av, men jeg ble litt usikker etter å ha sett på den litt. Den er jo veldig stor til en nyfødt!

Skal uansett kjøpe en 65*80 også til vogna, og tror nok det blir fiber på den også. Mulig den blir brukt i senga også i starten hvertfall. :)

Har kjøpt fiberdyne (helårs) på KID i str 80*100. Tenkte å bruke den i senga allerede fra starten av, men jeg ble litt usikker etter å ha sett på den litt. Den er jo veldig stor til en nyfødt!

Skal uansett kjøpe en 65*80 også til vogna, og tror nok det blir fiber på den også. Mulig den blir brukt i senga også i starten hvertfall. :)

Jeg skal bruke 80x100 dyne i sprinkelsenga fra starten av :-)

No har eg kjøpt ei 80*100 på kid og 65*80 på sparkjøp. Begge fiber, veldig fornøgd med den fra sparkjøp:)

Nå har jeg kjøpt dyne på 65*80 også. Kun 89 kr på sparkjop.no !!! Spurte litt rundt på et annet forum, om den var "god nok" siden den var så billig, og der var det ei som hadde fått den anbefalt av helsestasjonen. :)

Back
Topp