Kva type babydyner skal de kjøpe/har kjøpt? Fiber eller dun?
Sent from my iPhone using BV Forum
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kommer bare til å vaske de etter vaskelappen. Tror dynene er mer enn rene nok da siden det tross alt skal trekk på de.Litt usikker på hvilke vi velger, men ikke den tykkeste varianten hvertfall! Dyne blir brukt inne i en stue, eller på et temperert soverom så da trengs nok ikke den aller varmeste. Jeg brukte knapt nok dyne i vognen sist( også vinterbaby) så det blir nok den som passer mest til de behovene...
Kjøper dere som har dyner fra søsken nye, eller kokes de..?? Vet dette er et hot diskusjonstema, og alle har hver sine meninger..Men jeg bare lurer![]()
Har kjøpt fiberdyne (helårs) på KID i str 80*100. Tenkte å bruke den i senga allerede fra starten av, men jeg ble litt usikker etter å ha sett på den litt. Den er jo veldig stor til en nyfødt!
Skal uansett kjøpe en 65*80 også til vogna, og tror nok det blir fiber på den også. Mulig den blir brukt i senga også i starten hvertfall.![]()
Jeg skal bruke 80x100 dyne i sprinkelsenga fra starten av![]()