Hege Angel
Andre møte med forumet
Hei. Jeg har baby sensor relax, men er veldig usikker på om den stemmer helt. Har mistet flere barn, mens dem enda var i magen og min sønn døde nesten når han var baby. Siste dødfødsel var før min minste datter og det i kombinasjon med at min sønn nesten døde, har gitt meg alvorlig angst for at min minste datter på 2.5 år skal dø mens hun sover. Jeg jobber med dette hos min psykolog og har hatt babycall med camera frem til nå. Har fått sterke smerter i kroppen av å hele tiden spenne meg, da jeg sitter å konstant følger med på kameraet, så ordnet meg denne relax.
MEN! I natt har den blinka oransje og begynte å ule på rødt, slik at verken jeg eller minste har fått sove noe særlig. Dette har bare gitt næring til angsten min, noe jeg var redd for skulle skje. Er det noen av dere som har denne relax som har opplevd noe lignende? Er denne korrekt? For henne var nettopp innlagt for operasjon av munnen og tviler sterkt på at dem hadde operert henne/gitt henne narkose hvis det var noe galt med hjertet eller lungene hennes! I allefall tenker jeg at dem hadde gitt meg beskjed……
Hjelp?!?!
MEN! I natt har den blinka oransje og begynte å ule på rødt, slik at verken jeg eller minste har fått sove noe særlig. Dette har bare gitt næring til angsten min, noe jeg var redd for skulle skje. Er det noen av dere som har denne relax som har opplevd noe lignende? Er denne korrekt? For henne var nettopp innlagt for operasjon av munnen og tviler sterkt på at dem hadde operert henne/gitt henne narkose hvis det var noe galt med hjertet eller lungene hennes! I allefall tenker jeg at dem hadde gitt meg beskjed……
Hjelp?!?!