Babycall

Vi har testet Owlet og babysensoren er mye bedre. Det e er jeg som har skrevet kommentar. Enig med guttepappa, jeg går også med pulsklokke og elsker de funksjonene den har. Den gir veldig god info på mye, men man må jo ikke bli helt hysterisk heller. Om noen ønsker å snakke med meg om babysensoren som jeg følte reddet gutten vår så kan dere ta kontakt på mail: josefinesatre@gmail.com eller Instagram: josefinesatre

Haha. Ja! Markedsføring på høyt nivå i termingruppa vår :laughing002
Hadde vært gøy å ringt! Noen som føler kallet? :laughing002
Haha Rart hvor mange som plutselig skulle skrive med fult navn på et forum der alle vanligvis er anonyme. Og til og med dele mailadressen og telefonnummer :smiley-ashamed004
100% sikker på at jeg aldri skal vurdere den babysensoren der :p

VELDIG spesiell denne tråden ble ja :hilarious: :hilarious:

Ja, veldig sus at de eneste som har noe positivt å si er "nye brukere". Gikk inn på siden for å se prisen, er jo heller ikke billig.

Hjelpes! Ja, dette var litt drøyt. Selskaper som misbruker gravides frykt for at noe skal gå galt med barnet deres for å tjene penger, får ikke mine penger :stop: Det kan godt hende at noen føler seg tryggere med et slikt produkt, men markedsføringen er rett og slett :wtf:..

Haha Rart hvor mange som plutselig skulle skrive med fult navn på et forum der alle vanligvis er anonyme. Og til og med dele mailadressen og telefonnummer :smiley-ashamed004
100% sikker på at jeg aldri skal vurdere den babysensoren der :p
For ikke å snakke om at alle som har hatt noe positivt å si kun har skrevet noe i akkurat denne tråden og ikke noe annet sted på forumet :laughing021 De prøver jo nesten ikke en gang!
Håper virkelig ingen tror på dette reklamestuntet!
Det gjelder forresten også den annonyme brukeren som startet tråden her..

Back
Topp