Alle anbefalinger kom rundt den samme tiden og tydeligvis gründeren bak til slutt. Ikke greit syns jeg daNei, det var påfallende. Blir ikke noe mindre skeptisk til produktet da, for å si det sånn.Her blir det nok en Owlet.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alle anbefalinger kom rundt den samme tiden og tydeligvis gründeren bak til slutt. Ikke greit syns jeg daNei, det var påfallende. Blir ikke noe mindre skeptisk til produktet da, for å si det sånn.Her blir det nok en Owlet.
Begynner å lure på om hele tråden er et slags reklameforsøk. Det første spørsmålet kom jo også fra en bruker uten navnAlle anbefalinger kom rundt den samme tiden og tydeligvis gründeren bak til slutt. Ikke greit syns jeg da![]()
Ja tenkte den samme tanken faktisk!Begynner å lure på om hele tråden er et slags reklameforsøk. Det første spørsmålet kom jo også fra en bruker uten navn![]()
Denne tråden burde ligget inne på skjult! Helt sikker på at dette er noe reklame altså!Ja tenkte den samme tanken faktisk!
Jeg har ikke noe reklame innlegg. Ta gjerne kontakt på @josefinesatre på instagram eller mail: josefinesatre@gmail.com. jeg er veldig fornøyd med babysensor og ville ikke vært forutenJa tenkte den samme tanken faktisk!
Ja dette blir faktisk bare verre og verreDenne tråden burde ligget inne på skjult! Helt sikker på at dette er noe reklame altså!
Haha ja! Litt gøy faktiskJa dette blir faktisk bare verre og verre![]()
Ja dette blir faktisk bare verre og verre![]()
Tror vi må lage en på skjult, dette er jo bare komiskHaha ja! Litt gøy faktisk![]()
Haha. Ja! Markedsføring på høyt nivå i termingruppa vårTror vi må lage en på skjult, dette er jo bare komisk![]()
![]()
Haha Rart hvor mange som plutselig skulle skrive med fult navn på et forum der alle vanligvis er anonyme. Og til og med dele mailadressen og telefonnummerHaha. Ja! Markedsføring på høyt nivå i termingruppa vår
Hadde vært gøy å ringt! Noen som føler kallet?![]()
Føler meg absolutt IKKE kallet til å ta den telefonenHaha. Ja! Markedsføring på høyt nivå i termingruppa vår
Hadde vært gøy å ringt! Noen som føler kallet?![]()
Haha. Jeg lerFøler meg absolutt IKKE kallet til å ta den telefonen![]()
For ikke å snakke om at alle som har hatt noe positivt å si kun har skrevet noe i akkurat denne tråden og ikke noe annet sted på forumetHaha Rart hvor mange som plutselig skulle skrive med fult navn på et forum der alle vanligvis er anonyme. Og til og med dele mailadressen og telefonnummer
100% sikker på at jeg aldri skal vurdere den babysensoren der![]()