Babycall

Min første reaksjon er at det er ikke nødvendig med temp, puls og O2 metning for å følge med baby. Det får man hjelp til av helseinstanser OM det trengs.
Føler de bruker "frykten" og uroen til foreldre for å få salg siden dette er første argument for å kjøpe den!
Takk for innspill. Grunnen til at jeg vurderer denne er fordi jeg tidligere har mistet et barn. Frykten vil være der hos meg uansett, og jeg ser derfor etter noe som kan hjelpe meg med nettopp det. Ber derfor om erfaringer fra andre som er kjent med produktet

Takk for innspill. Grunnen til at jeg vurderer denne er fordi jeg tidligere har mistet et barn. Frykten vil være der hos meg uansett, og jeg ser derfor etter noe som kan hjelpe meg med nettopp det. Ber derfor om erfaringer fra andre som er kjent med produktet
Beklager tapet dere har vært igjennom :Heartred Jeg hadde nok selv ønsket noe tilsvarende om jeg hadde vært i lik situasjon. Ville da forsikret meg at målingene er korrekte og ikke blir ødelagt raskt.

Så vondt å høre ❤️ dypt lei meg for at du har måttet oppleve noe slikt ❤
I utgangspunktet er jeg også skeptisk til slike ekstra ting som spiller på bekymringene våre, men i din situasjon har jeg 100% forståelse. Jeg ville nok hatt akkurat det samme behovet som deg.
Kanskje det går an å høre med noen innenfor helsevesenet om de vet om noe som er anbefalt til de som har vært i din situasjonen? Om ikke jordmor eller lege vet, så kanskje de vet om noen å forhøre seg med?
Jeg har bare hørt om at noen har vært fornøyd med å bruke owlet socks for å ha kontroll på pulsen i tillegg til vanlig videobabycall. Kunne det vært noe å vurdere? Den har vel vært lenge på markedet? Den du referer til har jeg dessverre aldri hørt om.

Hei!

Noen som har prøvd ut babysensor relax? Ser den er norskutviklet, men finner få reelle anmeldelser. Er det fordi den er for ny? Legger ved link.

Har ikke erfaring med denne, men reagerer veldig på anmeldelsene som er lagt igjen? Spiller bevisst på frykt rundt vaksiner, premature og førstegangs, synes det er drøyt.. stemmer i det andre her sier om at det er produkter som blir solgt for å tjene penger på frykt, men så forstår jeg din frykt veldig godt, og tenker at i tilfeller som ditt er det nok et nyttig produkt :Heartred Har ikke owlet selv, men i min forrige gruppe var den populær, og folk der var vertfall veldig fornøyde! Personlig ville jeg nok heller gått for den:love2

trist å høre hva du har vært igjennom❤️ Vi har denne og jeg er super fornøyd! Veldig deilig å kunne se tempratur i rommet og tempratur på hud om ho f.eks. sover i vognen så man kan holde øye med at ho ikke fryser og er komfortabel. Gir også indikasjon om feber og det å kunne se pulsen hjelper i allefall meg veldig med å kunne slappe av når kamra på babycall ikke plukker opp noen bevegelser. Har også flere andre supre funksjoner som nattlys og white noise Jeg vil i allefall ambefale denne! Supert produkt og veldig hyggelige folk om man trenger noe veiledning.

Mvh.
Chris-Sander Snørteland

Hei!

Noen som har prøvd ut babysensor relax? Ser den er norskutviklet, men finner få reelle anmeldelser. Er det fordi den er for ny? Legger ved link.

Hei hei! Jeg er veldig fornøyd med min babysensor. Mitt andre barn var født prematurt, så det å ha tilgang til oksygenopptak og temperatur var helt fantastisk. Jeg har anbefalt babysensor til alle mine venner og familie. Du kan være veldig trygg på at babyen din er frisk og hvis babyen din blir syk, har du all informasjonen lagt inn i appen allerede. Dette ga oss så mye selvsikkerhet rundt helsen til babyen vår.

Dette produktet er ikke laget for å skremme foreldre, men for å gi foreldre betryggelse og støtte. Jeg kunne ønske jeg hadde hatt det når første barnet ble født .

Teamet hos babysensor har veldig god service og hvis du kontakter dem så kan de hjelpe deg. Masse lykke til!

Hei. Vi kjøpte Babysensor Relax til vår første sønn etter å ha hatt Owlet care med utslag på lav O2 metning og ble bare avvist av fastlege at det var dårlig batteri. Babysensor ga samme data og vi tok kontakt med fastlege igjen som henviste oss. Sønnen vår var alvorlig syk... Følte den var verdt hver krone da vår sønn hadde hjernehinnebetennelse og hadde dødd om vi ikke kom på sykehus. Jeg kan ikke anbefale babysensoren nok! Den gir nøyaktig samme data som sensoren på sykehuset gjorde! Hadde det ikke vært for den hadde vi aldri blitt hørt på barneavdelingen da de var veldig på å avfeie alt som normalt helt til O2 metning på 80% og puls på 200 ikke kunne normaliseres lenger. Jeg er sykepleier selv og opplevde hele møtet med helsevesenet som en kamp

Hei!

Hei. Vi kjøpte Babysensor Relax til vår første sønn etter å ha hatt Owlet care med utslag på lav O2 metning og ble bare avvist av fastlege at det var dårlig batteri. Babysensor ga samme data og vi tok kontakt med fastlege igjen som henviste oss. Sønnen vår var alvorlig syk... Følte den var verdt hver krone da vår sønn hadde hjernehinnebetennelse og hadde dødd om vi ikke kom på sykehus. Jeg kan ikke anbefale babysensoren nok! Den gir nøyaktig samme data som sensoren på sykehuset gjorde! Hadde det ikke vært for den hadde vi aldri blitt hørt på barneavdelingen da de var veldig på å avfeie alt som normalt helt til O2 metning på 80% og puls på 200 ikke kunne normaliseres lenger. Jeg er sykepleier selv og opplevde hele møtet med helsevesenet som en kamp. Har ikke noe annet en positivt å komme med. Den kan brukes på 4G, har white noise, nattlys og armbåndet er ikke ubehagelig for baby. Strømpen på Owlet care er mye mer ubehagelig og den kan kun brukes innendørs. Ville definitivt hatt babysensoren fra start.

Nei, det var påfallende. Blir ikke noe mindre skeptisk til produktet da, for å si det sånn. :bs Her blir det nok en Owlet.
Haha denne tråden gjorde også meg sikker, det blir Owlet, ikke et produkt som promoteres av haugevis av anonyme som skryter uhemmet av hvordan det har reddet livet til barnet deres…

Owlet har jeg hørt masse fint om fra både kjente og ukjente, uten egeninteresser, så da blir det fort det her også! Skal du ha med eller uten kamera? :Heartred

Haha denne tråden gjorde også meg sikker, det blir Owlet, ikke et produkt som promoteres av haugevis av anonyme som skryter uhemmet av hvordan det har reddet livet til barnet deres…

Owlet har jeg hørt masse fint om fra både kjente og ukjente, uten egeninteresser, så da blir det fort det her også! Skal du ha med eller uten kamera? :Heartred
Det blir nok uten kamera her, for har allerede en babycall med kamera som fungerer helt fint. Men en sånn sensor savnet jeg i begynnelsen, så det skal jeg jammen unne meg nå :love2

Det blir nok uten kamera her, for har allerede en babycall med kamera som fungerer helt fint. Men en sånn sensor savnet jeg i begynnelsen, så det skal jeg jammen unne meg nå :love2
Åh har du en anbefaling til oss? Hvilken har dere fra før av som har kamera og lyd?

Vi ønsker sokken til Owlet, og egentlig kamera også, men trenger ikke nødvendigvis Owlet-kamera. Har også skjønt at Owlet er mindre reise-vennlig? Vi skal tilbringe mye tid hos svigerforeldre, så lenge jenta vår liker seg der, og ønsker da en mobil babycall som kan flyttes. Owlet sitt kamera må vel skrus fast? Jeg synes babycall er såå forvirrende og sliter med å finne den beste løsningen for oss som fungerer hjemme og på besøk hos andre (der hun plutselig kan sove i vogna, som hun ikke kan hos oss pga leilighet). SOS om du har noen erfaringer å dele!

Hilsen forvirret førstegangs :knegg:

Hei!

Vi har prøvd den ut! Synes den er veldig fin å bruke, vi kombinerer den sammen med et kamera da minsten ikke hater å være litt aktiv på nattetid. Var litt skuffet over kvalitet i lydopptak i starten, men etter en oppdatering så ble denne 100 ganger bedre.

Vi synes at produktet er veldig fint, gir en veldig fin oversikt over temp og slikt i appen. Synes også det er veldig fint å ha en liten oversikt på kroppstemperatur i vogn og i bil ikke minst!

Er ikke alle produkter som er for alle, men jeg går jo med min egen Garmin på kroppen også. Ser ikke helt forskjellen på det, synes det er fint å kunne følge med fra tid til annen. Er ikke som om jeg lar Garmin klokka bestemme om jeg har sovet godt eller ikke heller!

Dødsfin babycall i bruk sammen ned sunt bondevett

Kjøp Owlet :Heartred

Back
Topp