Babycall

Hulda

Forelsket i forumet
Noen anbefalinger og erfaringer? Usikker på om vi skal ha med kamera eller ikke... Er jo sikkert greit når vi flytter inn i hus med flere etasjer...?

Neonate, ingen over og ingen ved siden.

Aldri skjønt hva man skal med kamera.

Har neonate fra sist. Den får holde.

Husker ikke hva den vi har het, men selges ikke lengre da Clas olson har byttet de ut. Men var veldig fornøyd med kamera på vår. Vi har soverom oppe i 2.etasje og vi sitter helt i andre enden av huset i 1.etasje pg da var det kjekt med kamera. Hadde ingen andre muligheter til å flytte henne nærmere heller, så vi kommer til å kjøpe ny med kamera igjen. Men skal ikke legge inn på telefon og Wifi ol... :-) men anbefaler deg å snakke med butikken evt, for lettere å finne noe som passer deres bruk da alle er forskjellig :-)

Har blitt anbefalt neonate. Må si at jeg ikke hadde hørt om det før:p

Men med snuppa hadde vi ikke før hun var et år, og da kjøpte vi en brukt som ikke fungerte spesielt bra.
Nå gleder jeg meg til å bruke den brukte! Den har nemlig kamera som er supert, dessverre virker ikke lyden:p lyst til å kjøpe en i tillegg som vi kan høre på. Men ser det litt an.

Søren, det er en ting jeg har glemt! Har skaffet det meste ellers.

Fra når trenger man det? Jeg ser for meg at jeg kommer til å ha babyen hos meg omtrent hele døgnet i begynnelsen?

Fra når trenger man det? Jeg ser for meg at jeg kommer til å ha babyen hos meg omtrent hele døgnet i begynnelsen?

Mi begynnte så sove ute fra hun var 4 uker. Sikkert enda tidligere denne gangen..

Venninner av meg påpekte at det er veldig smart å ha med en babycall når man er på besøk hos andre:-) På mitt babyshower sov en nyfødt baby på et annet rom.Vi var veldig høylytte, så tror ikke vi hadde hørt gråt.. Tenker også det vil være fint når babyen sover fks ute..

Vi tenkte egentlig å ta i bruk den gamle vi hadde, men den hadde ikke lyst til å bli brukt noe mer, den..Så da ble det en fra Neonate etter anbefaling fra venner og kjente med samme type

Ser at neonate BC 6500D koster rundt 1300 på prisjakt. Det er jo en grei pris:)
Det er jo bedre, men tror jeg hadde sett for meg sånn 400 eller noe ... men har nok bommet litt oppe i hodet, bare :) Walkietalkien vi kjøpte til stesønnen kostet vel 300. Fins sikkert billige babycall, da, men vil jo ha en som funker greit også :)

Ser at neonate BC 6500D koster rundt 1300 på prisjakt. Det er jo en grei pris:)
Det er jo bedre, men tror jeg hadde sett for meg sånn 400 eller noe ... men har nok bommet litt oppe i hodet, bare :) Walkietalkien vi kjøpte til stesønnen kostet vel 300. Fins sikkert billige babycall, da, men vil jo ha en som funker greit også :)

Elkjøp har den av og til på prispresser.
Tror vi kjøpte vår for 899,- for 1-1,5 år siden.

Søsteren min kjøpte den til første mann og bruker den nå til nr 2 over 4 år senere og er kjempe fornøyd. Veldig avhengig av hvordan du bor, om den skal bruke inne eller ute, bare hos sviges osv.

http://m.ikea.com/no/no/catalog/products/art/60253481/

Back
Topp