Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Søren, det er en ting jeg har glemt! Har skaffet det meste ellers.
Fra når trenger man det? Jeg ser for meg at jeg kommer til å ha babyen hos meg omtrent hele døgnet i begynnelsen?
Søren, det er en ting jeg har glemt! Har skaffet det meste ellers.
Fra når trenger man det? Jeg ser for meg at jeg kommer til å ha babyen hos meg omtrent hele døgnet i begynnelsen?
Neonate, ingen over og ingen ved siden.
Aldri skjønt hva man skal med kamera.
Det er jo bedre, men tror jeg hadde sett for meg sånn 400 eller noe ... men har nok bommet litt oppe i hodet, bareSer at neonate BC 6500D koster rundt 1300 på prisjakt. Det er jo en grei pris![]()
Ser at neonate BC 6500D koster rundt 1300 på prisjakt. Det er jo en grei pris![]()
Det er jo bedre, men tror jeg hadde sett for meg sånn 400 eller noe ... men har nok bommet litt oppe i hodet, bareWalkietalkien vi kjøpte til stesønnen kostet vel 300. Fins sikkert billige babycall, da, men vil jo ha en som funker greit også
![]()
Det er jo bedre, men tror jeg hadde sett for meg sånn 400 eller noe ... men har nok bommet litt oppe i hodet, bareWalkietalkien vi kjøpte til stesønnen kostet vel 300. Fins sikkert billige babycall, da, men vil jo ha en som funker greit også
![]()