Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er denne jeg også har sett påVi så egentlig etter babycall med kamera, men fant ut at det ikke var noen trådløse og ikke en del dårlige anmeldelser. Så vi endte opp med phillips avent SCD505gode omtaler og fikk terningkast 5 på test. Så kan en bruke dei med ledning eller uten (trådløs)
kjøpt på vlas ohlson til en grei pris 599 eller 699 tror jeg
![]()
Har du funnet noen som har begge deler?Skal ha kamera og temperaturkjekt å se de små, en trygghets følelse for meg hvertfall. Og temp tilfelle varm sommer ( blir sykt varmt oppe på rommet vårt) eller for kaldt
![]()
Hadde en motorola som jeg likte... Men den er dø nå desverre. Vil ha en ny sånn en, en alla en hvertfallHar du funnet noen som har begge deler?
Ja ofte har de dårlig batteri kapasitet desverreJeg ville egentlig ha med kamera fordi venninna elsker sin som har det, men temperaturen er viktig for meg. Huset vårt har svære vindusflater mot vest, så her steiker sola fra ca kl 12 til ca kl 22 om sommeren, det kan bli kokvarmt. Dessuten syns jeg batterikapasitet er et poeng, og den er ofte dårlig på de med kamera. Pluss at de med kamera gjerne har dårligere rekkevidde. Også vil jeg gjerne kunne bruke den i vogna og slikt. Så jeg tror jeg går for med temp, uten kamera.
Topcom babyviewer 4500 har begge delerHar du funnet noen som har begge deler?