Babycall..

Jeg har ingen erfaring, men jeg tror vi kommer til å velge en uten kamera og temperatur :) Rett og slett fordi jeg ikke føler vi har behov for det :)

Vi skal ikke ha med kamera, for da er de ikke trådløse (?)
Føler også at det er dårligere rekkevidde på de med kamera.
Tempmåler tror jeg det er på de aller fleste nå :)

Uten kamera. For min del hadde det blitt mer ork enn nytelse. Jeg velger å stole på meg selv og det er lyd uansett, å babywer griner ved ubehag/hjelp. Temp er veldig ok både når barnet sover inne/ute å like greit på sommer som vinter. Da har du en viss kontroll uten å måtte gå å kjenne på barnet når det sover :) anbefaler neonate - lang batteritid og god rekkevidde. Samt, men tar ikke inn all slags lyd som inne er babyen :)

Vi har kjøpt neonate 6500. Hørt masse positivt om den:) Den er uten kamera. Føler ikke jeg trenger det. Den kan brukes både i vogn og i senga.

Last edited:
Var veldig fornøyd med kamera sist! Herlig å kunne se som førstegangs syntes jeg:-) men denne gang ble det uten:-) temperatur syns jeg var unødvendig, man har det jo noenlunde svalt, men ikke kaldt på rommet uansett?

Vi så egentlig etter babycall med kamera, men fant ut at det ikke var noen trådløse og ikke en del dårlige anmeldelser. Så vi endte opp med phillips avent SCD505 :) gode omtaler og fikk terningkast 5 på test. Så kan en bruke dei med ledning eller uten (trådløs) :) kjøpt på vlas ohlson til en grei pris 599 eller 699 tror jeg :)

• Liker
Reactions: CHG
Vi så egentlig etter babycall med kamera, men fant ut at det ikke var noen trådløse og ikke en del dårlige anmeldelser. Så vi endte opp med phillips avent SCD505 :) gode omtaler og fikk terningkast 5 på test. Så kan en bruke dei med ledning eller uten (trådløs) :) kjøpt på vlas ohlson til en grei pris 599 eller 699 tror jeg :)
Ja det er denne jeg også har sett på :)

Vi hadde uten kamera og temperatur først, da den gikk i stykker kjøpte vi uten kamera med temperaturmåler. Ser ikke helt poenget med kamera på.

Skal ha kamera og temperatur :) kjekt å se de små, en trygghets følelse for meg hvertfall. Og temp tilfelle varm sommer ( blir sykt varmt oppe på rommet vårt) eller for kaldt ;)

Vi lurer på om vi egentlig trenger i starten vi. Så lurer på om vi ikke kjøper før fødsel :)

Har neonate til storebror (kjøpte nettopp ny fordi den gamle tok kvelden) valgte den for den kan ha fleire babyenheter mot ein foreldreenhet, veldig greit for vår del da det kun blir 14 mnd mellom ( pluss masse gode omtaler) ;)

Skal ha kamera og temperatur :) kjekt å se de små, en trygghets følelse for meg hvertfall. Og temp tilfelle varm sommer ( blir sykt varmt oppe på rommet vårt) eller for kaldt ;)
Har du funnet noen som har begge deler?

Jeg ville egentlig ha med kamera fordi venninna elsker sin som har det, men temperaturen er viktig for meg. Huset vårt har svære vindusflater mot vest, så her steiker sola fra ca kl 12 til ca kl 22 om sommeren, det kan bli kokvarmt. Dessuten syns jeg batterikapasitet er et poeng, og den er ofte dårlig på de med kamera. Pluss at de med kamera gjerne har dårligere rekkevidde. Også vil jeg gjerne kunne bruke den i vogna og slikt. Så jeg tror jeg går for med temp, uten kamera.

• Liker
Reactions: CHG
Jeg ville egentlig ha med kamera fordi venninna elsker sin som har det, men temperaturen er viktig for meg. Huset vårt har svære vindusflater mot vest, så her steiker sola fra ca kl 12 til ca kl 22 om sommeren, det kan bli kokvarmt. Dessuten syns jeg batterikapasitet er et poeng, og den er ofte dårlig på de med kamera. Pluss at de med kamera gjerne har dårligere rekkevidde. Også vil jeg gjerne kunne bruke den i vogna og slikt. Så jeg tror jeg går for med temp, uten kamera.
Ja ofte har de dårlig batteri kapasitet desverre :(

Valgte uten kamera etter å ha sett og lest om folk som hacker seg inn, dårlig signal og creepy ting på skjermen ;) Jeg trenger å kunne høre pusten mer enn å se ungen (kan jo bare gå inn). Så gikk for den med best signal og sånn :) Har Philips avent til begge men ulike modeller.

Uten kamera blant annet fordi det tar mye batteri. Med temp fordi det er greit å se om det blir veldig varmt på sommeren på rommet og greit å se temp år baby ligger ute i vogna.

Phillips Avent gikk vi for. Greit å prøve. Blir vi misfornøyd så får vi bytte :-P

Back
Topp