Babycall

Shit så dyre de er :p men utrolig kult med kamera da selv om jeg helt sikkert hadde sett mer på den enn tv'n ;)
Ja de er dyre i utgangspunktet, men samboeren hadde lyst på denne med kamera og da ble det det! ☺ Vi var så heldig at vi kun betalte 200 kroner for den ny fordi; 1: vi fikk et gavekort fra Barnas Hus på 1000 kroner når vi kjøpte bilstol/base. 2: en dag hadde de tilbud på denne til 1199 kroner, altså har de selv satt den ned med 800 kroner fra startprisen. 3; startpris på 1999 minus 800 kroner i rabatt og i tillegg gavekort på 1000 kr resulterte i 200 kroner å betale for oss! ☺

Ja da blir det jo annerledes, vi hører om det kommer lyder fra soverommene dems her, terassedøra har også bare stått åpen og er nærme soverommet når vi har sitti der ute:)
Her må vi ha walkie talkier mellom etasjene for å kunne kommunisere. :p

Ja de er dyre i utgangspunktet, men samboeren hadde lyst på denne med kamera og da ble det det! ☺ Vi var så heldig at vi kun betalte 200 kroner for den ny fordi; 1: vi fikk et gavekort fra Barnas Hus på 1000 kroner når vi kjøpte bilstol/base. 2: en dag hadde de tilbud på denne til 1199 kroner, altså har de selv satt den ned med 800 kroner fra startprisen. 3; startpris på 1999 minus 800 kroner i rabatt og i tillegg gavekort på 1000 kr resulterte i 200 kroner å betale for oss! ☺

Genialt da. Elsker når folk får til slike kupp :p selv er jeg alt for vimsete til å klare å planlegge slikt :p

Jeg har ønsket meg den Philips Avent som hat vært best i test. Null erfaring, men jeg liker at den er så bra selv om den er billig. Jeg har ikke noe behov for å se han på kamera, vil jeg se på han, går jrg inn og får det live ;)

Vi har gått for TopCom Babyviewer 4500.
Dette etter at den har fått best i test, og lest mange tidligere Babyverden-tråder hvor folk har vært veldig fornøyde med denne :)

http://www.best-i-test.nu/Babycall <-- Her er den best i test av videovariantene.

Vi har også denne :-) Har testen den litt hjemme med samboer som gråtende baby, og den fungerer foreløpig veldig bra! Veldig fornøyd :-)

Her blir det neonate. Sambo kjenner han som importerer babycall til Norge, så han ba han om den beste han hadde og ville anbefale. Og da bør det denne gitt! Tror vi blir veldig fornøyde. Viser temp og er trådløs. Det siste var egentlig et krav jeg ønsket, at begge var trådløse. ;)

Dere som bare skriver merke (f.eks Neonate), hvilken modell skal dere ha? Jeg er helt grønn, men vil også gjerne ha det beste. Trenger ikke kamera, men vil at begge enhetene skal ha god batterilevetid, god rekkevidde og temp måler :-)

Her blir det rett og slett Ikea sin babysitter, rimelig, godt rekkevidde, enkel i bruk og to oppladbare enheter. Fikk anbefalt den av ei venninne som prøvde en type dyr en først, som hun ikke var fornøyd med, så hun kjøpte Ikeas. Etter anbefalingen har vi invistert i en slik i barnehagen der jeg jobber også, veldig godt fornøyd :)

Dere som bare skriver merke (f.eks Neonate), hvilken modell skal dere ha? Jeg er helt grønn, men vil også gjerne ha det beste. Trenger ikke kamera, men vil at begge enhetene skal ha god batterilevetid, god rekkevidde og temp måler :-)

Neonate tror jeg bare har to modeller på markedet nå, BC5800d og BC6500d. Av dama i butikken forsto jeg at eneste forskjell på de to er at den med høyest tall har mulighet for å koble til en tredje enhet, sånn hvis man har flere barn f.eks. Den koster 200,- mer tror jeg.

Neonate er kjent for å ha veldig bra rekkevidde og veldig god batterikapasitet. Den måler også temperatur, begge er trådløse, og de er små og nette. Og holdbare, tåler å falle i gulvet ørten ganger ;)

Her blir det rett og slett Ikea sin babysitter, rimelig, godt rekkevidde, enkel i bruk og to oppladbare enheter. Fikk anbefalt den av ei venninne som prøvde en type dyr en først, som hun ikke var fornøyd med, så hun kjøpte Ikeas. Etter anbefalingen har vi invistert i en slik i barnehagen der jeg jobber også, veldig godt fornøyd :)

Vi har også IKEA sin, gadd ikke kjøpe en dyr en før sommeren til han på 2, ettersom vi ikke hørte barna som lå i 2.etg om vi satt ute på terrassen.
Vi fortsetter med å bruke den, funket helt greit og med et så stort hus kan ungen sove inne :)

Vi hadde super nova. Men den ble ødelagt!! Så da må vi investere i ny. Som
Nødløsning har vi til nå brukt en som vi har lastet ned på iPad og iPhone. Funket på hytteturer hvor vi har hatt Internett.

Synes bare de er så dyre. Den trenger ikke være så fancy, men jeg ønsker en som viser temperatur. Det var gull sist!!

Har kjøpt neonate. Babyshop hadde nedsatt pris på babycaller en dag i desember, så da slo vi liksågodt til :)

Vi har også IKEA sin, gadd ikke kjøpe en dyr en før sommeren til han på 2, ettersom vi ikke hørte barna som lå i 2.etg om vi satt ute på terrassen.
Vi fortsetter med å bruke den, funket helt greit og med et så stort hus kan ungen sove inne :)

Visste ikke at ikea solgte babycall :p hvor mye ligger de på i pris??

Visste ikke at ikea solgte babycall :p hvor mye ligger de på i pris??

Det gjorde ikke jeg heller :p
Gikk forbi og bare oi! Sånn må jeg ha! Så slipper jeg gå inn for å sjekke ørten unødvendige ganger! :D

ImageUploadedByBV Forum1450718096.708687.jpg

Jøss... Den skal nok jeg kjøpe og :p syns mange av de andre på markedet er så kompliserte,,, pustesensor, temp og kamera, kan jo bli paranoid av mindre :p

Tempmåler har vi i hvert rom gjennom alarmsystemet, pustesensor og kamera trenger jeg strengt tatt ikke :p
I verste fall kjøper jeg kamera på komplett til innkjøpspris som jeg kobler opp på wifi'n og telefon :p
Så da var 298,- innafor hos oss.

Back
Topp