Babycall

Orly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2016
Fins sikkert en tråd om dette fra før, men hvilken babycall går dere for?

Dette lurer jeg også på. Er 7år sidem sist og de har jo blitt aå hightec :p

Vi brukte en Avent Babycall til storesøster, og veldig fornøyd! ! Skal se om jeg finner typen. Helt basic og ikke kamera. Da hadde jeg blitt paranoid..

Neonate her etter veldig mange anbefalinger. Den har visst suveren rekkevidde, er veldig holdbar og svært enkel i bruk.

En eller annen avent sikkert. Trygt og godt. Håper vi får en i gave egentlig :P

Vi hadde ikke sist og har ikke tenkt på det denne gangen:) han er jo på vårt rom den første tiden og har døren åpen når han flytter inn på eget rom etter noen mnd, så har ikke behovet:)

Vi hadde ikke sist og har ikke tenkt på det denne gangen:) han er jo på vårt rom den første tiden og har døren åpen når han flytter inn på eget rom etter noen mnd, så har ikke behovet:)
Hva med dagtidssoving ute i vogn? Kanskje ikke alle som sover ute da :)

Jeg var kjempeavhengig av min sist. Både når hun sov i vogna ute, som hub gjorde nesten hver dag, og feks på sommerkveldene når jeg satt på terrassen etc. Og nå ser jeg for meg det kommer til å være veldig nødvendig når vi ser på tv i tvstua i kjelleren etc. :)
Men er jo klart at det kommer an på hvordan huset er bygd og sånn. :)

Har aldri brukt det:) sover han på terassen ser eg vognen hele tiden og hører han lett inn selv om alt er lukket:).

Samma når han sover inne.

Kjøper kanskje en på gøy, for å gi han null privatliv med kamera:)

Jeg var kjempeavhengig av min sist. Både når hun sov i vogna ute, som hub gjorde nesten hver dag, og feks på sommerkveldene når jeg satt på terrassen etc. Og nå ser jeg for meg det kommer til å være veldig nødvendig når vi ser på tv i tvstua i kjelleren etc. :)
Men er jo klart at det kommer an på hvordan huset er bygd og sånn. :)
Ja da blir det jo annerledes, vi hører om det kommer lyder fra soverommene dems her, terassedøra har også bare stått åpen og er nærme soverommet når vi har sitti der ute:)

Back
Topp