Babycall

Newbee

Gift med forumet
Junibarna 2015
Mailykke 2018
Hvilket merke har dere?

Vi kjøpte oss Philips Avent scd505, som visstnok skulle være best i test 2015 til en billig penge. Men det er elendig lyd på foreldreenheten! Og når jeg nå har søkt litt rundt på nettet etter andres erfaring, så ser jeg lyden er gjennomgående noe folk er misfornøyd med. Kan såvidt høre når hun lager lyd dersom vi er helt stille og ikke har på tv, radio eller annet. Så vi vurderer å kjøpe oss en annen, hvor vi faktisk kan høre det dersom hun våkner, selv om vi "lever normalt" i stua etter at hun har lagt seg...

Noen som har en å anbefale? :)

Vi har Philips avent scd560 og er kjempefornøyde :) God lyd, og viser også med lyssignal når babyen lager lyd. Kan stille inn følsomhet óg :)

Hvilket merke har dere?

Vi kjøpte oss Philips Avent scd505, som visstnok skulle være best i test 2015 til en billig penge. Men det er elendig lyd på foreldreenheten! Og når jeg nå har søkt litt rundt på nettet etter andres erfaring, så ser jeg lyden er gjennomgående noe folk er misfornøyd med. Kan såvidt høre når hun lager lyd dersom vi er helt stille og ikke har på tv, radio eller annet. Så vi vurderer å kjøpe oss en annen, hvor vi faktisk kan høre det dersom hun våkner, selv om vi "lever normalt" i stua etter at hun har lagt seg...

Så kjedelig :( Jeg ville også gått for en som var "best i test", virkelig kjipt når det viser seg å ikke stemme :(

Har forsøkt å stille følsomheten og lyden, står på maks begge deler nå, men syns allikevel det er for dårlig lyd. Er det helt stille i stua hører vi om hun klynker og våkner, men er det litt støy hører vi ingenting. Og blir litt tungvindt å sitte og stirre på lysene på enheten hele kvelden :p Ser den har fått skryt for god lyd i tester, mens en del brukeranmeldelser viser samme erfaringer som vi har. Kan være vi har vært uheldig og fått fra ett parti som ikke er helt som det skal? Tenker vi stikker innom elkjøp i morgen med den, er under 30 dager siden vi kjøpte den, så skal kunne gå inn under "30 dagers åpent kjøp" :)

Har hatt Philips avent scd535 på de to første og har vært veldig fornøyd. Etter utallige ganger i bakken virker den fortsatt bra men vi har kjøpt ny scd580 som også fungerer utmerket. Ikke erfaring med den dere har men er generelt veldig fornøyd med philips. Mulig det er noe galt med akkurat den dere har altså så ville sjekket!

Jeg har neonate bc-6500d oger super fornøyd :-) lyden er god, hører han selv om jeg lager middag/dusjer etc ;-)

Vi har også Philips Avent SCD580. Har ikke brukt den så mye ennå, men er godt fornøyd så langt:) Min svoger og svigerinne har skrytt veldig av den (de har prøvd mange forskjellige på sine 3 barn), og det var grunnen til at vi kjøpte den i utgangspunktet.
Liker også at den viser luftfuktighet og temperatur, i tillegg til at du kan snakke til babyen gjennom den, samt sette på lys og musikk dersom h*n er urolig:)

Hvilket merke har dere?

Er det til inne eller utebruk? For soving inne har jeg avent med kamera og veldig fornøyd.:) ute neonate men ikke testet godt nok enda

Er det til inne eller utebruk? For soving inne har jeg avent med kamera og veldig fornøyd.:) ute neonate men ikke testet godt nok enda
Er til innebruk :) Vi vurderte avent med kamera, men fant ut jeg kom til å sitte konstant og stirre på skjermen hvis vi kjøpte den ;)

Philips avent scd580 har hvertfall helt fantastisk lydkvalitet, så da er det kanskje en eldre modell dere har kjøpt? Ev. at det er noe feil med den??

Vi har en helt enkel fra avent, vet ikke modell, kjøpte den vel for fem år siden. Fungerer fint.

Er til innebruk :) Vi vurderte avent med kamera, men fant ut jeg kom til å sitte konstant og stirre på skjermen hvis vi kjøpte den ;)
Hehe.jeg gjør ikke det da.vi har to etasjer så slipper å springe opp om det er lyd.sjekker bare kameraet.men bruker den ikke noe særlig enda

Har tenkt å kjøpe neonate så jeg kan bruke den i vogna også :)

Back
Topp