Babycall

derma

Elsker forumet
Augustlykke 2015
Kan noen anbefale meg en god babycall? Finner ikke igjen den vi hadde til eldste... Jeg har ikke behov for video, men bor i by, så flere kanaler og lav stråling er et pluss. Babyen kommer nok til å sove mye ute i vognen sin i hagen eller på terrassen året rundt (så lenge temperaturen tillater det).

Jeg anbefaler supernova! :) hadde en fra avent til nr1, men likte ikke den så godt. Så til nr2 kjøpte jeg supernova, og den blir brukt denne gangen og :)
Den har oppladbare batterier på begge enhetene, har mange forskjellige kanaler, volum på parent uniten, sensitivitet på baby enheten (at man ksn stille inn hvor lite/mye lyd den skal reagere på), foreldreenheten kan reagere med lyd og virbrering (begge deler kan skrues av) og den reagerer med å lyse opp og gråtefjes når babyen lager lyd.
Så har babyenheten temp.måler sol vises på baby og foreldre enheten.

Høres kanskje veldig avansert ut når man skriver det sånn, men den var virkelig topp! Enkel å bruke, og alt man trenger :)

Neonate sine er veldig gode hvis du ikke skal ha kamera:) veldig god rekkevidde, rask å reagere på lyd, små "enheter" så lett å ha en i vognen f.eks, gode på batteri:)

Hvis du vil ha kamera, så kan jeg anbefale et merke som heter Luvion, men jeg vet ikke hvilke butikker som selger de lenger, men finnes på nett;) men de er ikke så gode å ha med rundt ute, det er mer for fast montering på soverom:)

Jeg anbefaler supernova! :) hadde en fra avent til nr1, men likte ikke den så godt. Så til nr2 kjøpte jeg supernova, og den blir brukt denne gangen og :)
Den har oppladbare batterier på begge enhetene, har mange forskjellige kanaler, volum på parent uniten, sensitivitet på baby enheten (at man ksn stille inn hvor lite/mye lyd den skal reagere på), foreldreenheten kan reagere med lyd og virbrering (begge deler kan skrues av) og den reagerer med å lyse opp og gråtefjes når babyen lager lyd.
Så har babyenheten temp.måler sol vises på baby og foreldre enheten.

Høres kanskje veldig avansert ut når man skriver det sånn, men den var virkelig topp! Enkel å bruke, og alt man trenger :)
Ja de er ganske små også, og har en klype p baksia slik at du kan feste de nesten hvor som helst :) veldig god rekkevidde og batteriet varer i ca. 12-18timer når det er fullada (kommer litt an på hvilke temp. Du har de i, er det kaldt ute lades de fortere ut)

Back
Topp