Babycall??

S-mamma

Gift med forumet
Hvilken har dere?
Fornøyd?

Lurer på om vi skal ha med eller uten kamera.

NeoNate, kjøpte den pga laang rekkevidde og den er liten og snerten. Vi valgte uten kamera, fordi jeg tror jeg lett kunne blitt litt hysterisk av å ha det :-P men noen blir hysterisk av å ikke ha, så det må en finne ut av selv :-D

Vi har philips avent sin uten kamera :) veldig fornøyd :) god rekkevidde og ingen forstyrrelser fra andre babycaller ;)

Har den gamle Super novaen og Nabby:) Fornøyd med begge:) Er ikke kamera på noen av de.

Super nova. Veldig bra, begge enhetene er trådløse- anbefales!
Den er uten kamera, men trenger man det? Jeg trudde jeg måtte ha med kamera, men fant ikke trådløs babyenhet med kamera. Ville kunne ha ute i vogna :)

Tror d blir neonate, tilbud på den imorra på babyshop :)
hadde ikke tenkt å ha kamera, grunnet at jeg lett kunne blitt veldig opphengt i d tror jeg.
trenger en med god rekkevidde, da vi snart skal flytte i hus hvor babyen skal ligge i kjeller etsj, mens stua er i 2. etsj.
ellers blir den brukt i vogn, og den er liten og hendig. temp visning og.

takk for svar :)

Vi har bestilt smart nova, så håper den snart dukker opp i posten :-) Noen som har erfaringer med denne?

Vi har fra storesøster å den er gull. Vi hat doro

Vi har neonate babycall. Veldig fornøyd. :) Ser ikke hensikten med kamera, dessuten blir det mye styr å ha den i vognen og sånt da.

Vi har med kamera fra philips avent, syns det er utrolig kjekt! Inne trenger vi egentlig ikke babycall fordi rommene er så nærme, men jeg har likevel på kameraet når gutten har tatt kveld, slik at jeg kan se hvorfor han gråter og vurdere om jeg må gå inn. Hvis han feks har mistet smokken kan jeg avverge at han våkner ved å være rask å dytte den inn igjen. Han er også avhengig av å ligge på siden og ha det trangt, så jeg er litt redd for at han skal få pledd over ansiktet. Da er det greit å bare sjekke kamera isteden for å vandre ut og inn og evt vekke han. Den skal egentlig ikke brukes under 15 grader men vi har den ute i vogna fordet. Da kan jeg lett sette den slik at jeg ser han, men man må jo ikke ha den slik at man ser han bare fordi det er kamera :)

Back
Topp