Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
NeoNate, kjøpte den pga laang rekkevidde og den er liten og snerten. Vi valgte uten kamera, fordi jeg tror jeg lett kunne blitt litt hysterisk av å ha det men noen blir hysterisk av å ikke ha, så det må en finne ut av selv :-D
Super nova. Veldig bra, begge enhetene er trådløse- anbefales!
Den er uten kamera, men trenger man det? Jeg trudde jeg måtte ha med kamera, men fant ikke trådløs babyenhet med kamera. Ville kunne ha ute i vogna
Tror d blir neonate, tilbud på den imorra på babyshop
hadde ikke tenkt å ha kamera, grunnet at jeg lett kunne blitt veldig opphengt i d tror jeg.
trenger en med god rekkevidde, da vi snart skal flytte i hus hvor babyen skal ligge i kjeller etsj, mens stua er i 2. etsj.
ellers blir den brukt i vogn, og den er liten og hendig. temp visning og.
Vi har med kamera fra philips avent, syns det er utrolig kjekt! Inne trenger vi egentlig ikke babycall fordi rommene er så nærme, men jeg har likevel på kameraet når gutten har tatt kveld, slik at jeg kan se hvorfor han gråter og vurdere om jeg må gå inn. Hvis han feks har mistet smokken kan jeg avverge at han våkner ved å være rask å dytte den inn igjen. Han er også avhengig av å ligge på siden og ha det trangt, så jeg er litt redd for at han skal få pledd over ansiktet. Da er det greit å bare sjekke kamera isteden for å vandre ut og inn og evt vekke han. Den skal egentlig ikke brukes under 15 grader men vi har den ute i vogna fordet. Da kan jeg lett sette den slik at jeg ser han, men man må jo ikke ha den slik at man ser han bare fordi det er kamera