Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det står ikke på nettsidene hvilken teknologi som brukes.. Er dette wifi eller bluetooth?Vi har vært kjempefornøyd med luvion! Hadde den til 1.mann som nå er tre år og vil bruke den til nestemann ogsåSjekk www.luvion.no
Jeg er ute etter en der babyenheten ikke er så stor. Inne i huset er soverommet tett på stua og kjøkkenet, så der vil jeg nok høre. Men en som er fin å ha ute i vogna må jeg ha. Hvilke vil dere anbefale da?
Vi hadde SuperNova til storesøster, og den var knallgod da.(2009/2012) Den forsvant desverre i husbrann, har ikke sett om den er lik enda.
Tenkte på den jeg også. Vet ikke helt om det blir med eller uten kamera endaEtter å ha lest litt rundt tror jeg det blir philips avent m/kamera. Ingen som har dårlig erfaring med den?
Vi hadde supernova sist.. 2012.. Tålte lite før batteriene streika helt. Uansett hvordan vi stilte den inn fikk vi inn naboen..
Skuffende! Sånn var ikke vår. Må tydligvis vurdere veldig på nytt. Vi hadde vår på campingplass, og aldri no problem med å få inn noen andre
Ja ble skikkelig skuffa.. Og håper ikke noen andre fikk inn oss.. Ekkelt.. Men men.. Batteriene døde helsigvis alt for fort.. Nå skal jeg ha med kamera![]()