Babycall

YviK

Forelsket i forumet
Dere som har barn fra før, kan dere anbefale en babycall? Det er så mange å velge mellom, så greit å spørre noen med erfaring.

Har hatt Philips avent scd 535 til mine to første. Veldig fornøyd med den asså. Pålitelig, temperatur, luftfuktighet, vuggesanger. Eneste lille minus er at babyenheten er rimelig stor. Vi har desverre knust babyenheten så nå har jeg kjøpt oppgradert utgave av samme. 580. Samme funksjoner men også monitor som lager stjerner i taket og et bedre design. Ikke kamera.

Jeg er ute etter en der babyenheten ikke er så stor. Inne i huset er soverommet tett på stua og kjøkkenet, så der vil jeg nok høre. Men en som er fin å ha ute i vogna må jeg ha. Hvilke vil dere anbefale da?

Noen som har erfaring med Nabby? Den ser så liten og kjekk ut, også kobler man den bare opp mot telefonen.

Vi har hatt Neonate til første, hovedsakelig til bruk i vogn, den er liten og praktisk. Veldig fornøyd med den :)

Jeg er ute etter en der babyenheten ikke er så stor. Inne i huset er soverommet tett på stua og kjøkkenet, så der vil jeg nok høre. Men en som er fin å ha ute i vogna må jeg ha. Hvilke vil dere anbefale da?

Vi hadde SuperNova til storesøster, og den var knallgod da.(2009/2012) Den forsvant desverre i husbrann, har ikke sett om den er lik enda.

Vi hadde SuperNova til storesøster, og den var knallgod da.(2009/2012) Den forsvant desverre i husbrann, har ikke sett om den er lik enda.

Vi hadde supernova sist.. 2012.. Tålte lite før batteriene streika helt. Uansett hvordan vi stilte den inn fikk vi inn naboen..

Etter å ha lest litt rundt tror jeg det blir philips avent m/kamera. Ingen som har dårlig erfaring med den?

Vi hadde supernova sist.. 2012.. Tålte lite før batteriene streika helt. Uansett hvordan vi stilte den inn fikk vi inn naboen..

Skuffende! Sånn var ikke vår. Må tydligvis vurdere veldig på nytt. Vi hadde vår på campingplass, og aldri no problem med å få inn noen andre

Skuffende! Sånn var ikke vår. Må tydligvis vurdere veldig på nytt. Vi hadde vår på campingplass, og aldri no problem med å få inn noen andre

Ja ble skikkelig skuffa.. Og håper ikke noen andre fikk inn oss.. Ekkelt.. Men men.. Batteriene døde helsigvis alt for fort.. Nå skal jeg ha med kamera :)

Ja ble skikkelig skuffa.. Og håper ikke noen andre fikk inn oss.. Ekkelt.. Men men.. Batteriene døde helsigvis alt for fort.. Nå skal jeg ha med kamera :)

Har også vurdert det, det virker veldig greit :) Får oversikt uten å fotrstyrre :)Tenker på hvor morsomt det blir å se når han blir så stor at han ikke vil sove, og heller står å kaster ut sengetøyet ;)

Back
Topp