Babycall - tips?

Alaskahusky

Elsker forumet
Marsmellows-15
Noen som har noen tips til en god babycall? Gjerne rimelig :dummy1:
Trenger ikke bilde, vuggesang, toveiskommunikasjon, temperatur eller noe annet fancy :) bare en som fanger opp lyden bra uten å få signalforstyrrelse av trådløs nett o.l.

Biltema sin(fått låne) er ikke så god :smiley-bounce012:p

Jeg er råfornøyd med Avent sin. Den er ganske fancy, men har knallgod rekkevidde, god lyd og man kan stole på den. Kostet 700 kr hos mimis.no når jeg kjøpte den :)

jeg bestilte min på ebay. fra kina :) med bilde og alt. kom på ca 400 inkl. frakt :)

Har kjøpt neonate bc5000 tror jeg den het. 1000lappen på jollyroom :) har kommet best i test flere ganger!

Babydelen er det mange som klager på at er stor, men vi har ikke noe problem med det :) Liker den veldig gått :) støyfri er den også :) har prøvd mange som bråker mye..
Den vi har nå, fra Biltema, er stor og bråker, og vi hører frøkna gråte fra rommet omtrent samtidig som babycallen registrerer lyd... Så om babydelen er litt stor er det ikke noe problem :)

Hvordan er det å ha den i vogna?
Det går veldig fint :) Vi har satt i oppladbare batterier i basen også så vi ikke er avhengige av strømtilførsel, veldig kjekt når hun ligger ute og sover!

Vi har neonate sin, usikker på modell. veldig fornøyd så langt. God batterikapasitet

Back
Topp