Babycall med video?

Zickaa

Flørter med forumet
Septembergull'17
Babycall med video/kamera.. Hvilken anbefaler dere? Leser meg blind på det greiene der altså! :wacky:

Vil ikke ha babycall med kamera!! Vil ikke at uvedkommende skal klare og få i bilder/videoer av mine barn.

Vi skal ikkje ha det no heller. Til eldstemann på 1,5 år har vi en vanlig babycall og er fornøgd med den.

Vil ikke ha babycall med kamera!! Vil ikke at uvedkommende skal klare og få i bilder/videoer av mine barn.
Vårt nettverk er heldigvis såpass beskyttet takket være en onkel, en far og en samboer som er teknofile nerder hele gjengen. :p Og det er faktisk ikke noe jeg er videre bekymret for, faktisk.

Vårt nettverk er heldigvis såpass beskyttet takket være en onkel, en far og en samboer som er teknofile nerder hele gjengen. [emoji14] Og det er faktisk ikke noe jeg er videre bekymret for, faktisk.
Har en samboer jeg og av samme slag. Og han nekter babycal med kamera [emoji87]

På vårt underforum "Utstyr" kan dere finne flere gode tips fra de andre jentene på forumet til valg av babycall med video. :)

Vi har en neonate, blir bare å kjøpe en ny babyenhet så begge babyenhetene kan være koblet på foreldreenheten :)

Har klart meg fint uten kamera i 8 år, så tenker det går fint uten nå også. Vi fikk en babycall med på kjøpet da vi kjøpte barnevognen, men jeg husker ikke hva den het[emoji51]‍♀️ Ellers har vi hatt helt basic avent (kostet rundt 499 på elkjøp) til storebrødrene, veldig fornøyd med dem. Enda i bruk hver natt forresten, siden de har rom i første og vi i kjelleren.

Vi har heller ikke babycall med kamera. Vi har to stykker faktisk begge ganske enkle fra avent, fordi den første jeg kjøpte var med ledning, og det ble helt håpløst når han lå og sov ute i vogna. Så da måtte jeg kjøpe en ny trådløs :p men liker faktisk den med ledning best, synes det er best lyd i den. Men det er vel med babycall som med alt annet, smak og behag :)

Back
Topp