Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vil ikke ha babycall med kamera!! Vil ikke at uvedkommende skal klare og få i bilder/videoer av mine barn.
Tørr uansett ikke å ta sjansen på det! Klarte oss fint uten det i "forrige runden" og, så blir nok en ny med kun lydBare å velge en uten ip-adresse det
Vi kjøpte den når den var på tilbud hos Barnas hus. Syns den virket veldig bra, men vet jo ikke sikkert før vi får prøvd den ordentligVi har også tenkt på neonate, noen erfaringer med denna? [emoji4][emoji121]️
Er det forskjellige typer av den også? Eller er det den samme som de har på lefdal? [emoji4]Vi kjøpte den når den var på tilbud hos Barnas hus. Syns den virket veldig bra, men vet jo ikke sikkert før vi får prøvd den ordentlig![]()
Vårt nettverk er heldigvis såpass beskyttet takket være en onkel, en far og en samboer som er teknofile nerder hele gjengen.Vil ikke ha babycall med kamera!! Vil ikke at uvedkommende skal klare og få i bilder/videoer av mine barn.
Har en samboer jeg og av samme slag. Og han nekter babycal med kamera [emoji87]Vårt nettverk er heldigvis såpass beskyttet takket være en onkel, en far og en samboer som er teknofile nerder hele gjengen. [emoji14] Og det er faktisk ikke noe jeg er videre bekymret for, faktisk.
Tror det er 2 forskjellige, men litt usikker. Vi kjøpte den som vant på TV2 Hjelper degEr det forskjellige typer av den også? Eller er det den samme som de har på lefdal? [emoji4]
Vi har en neonate, blir bare å kjøpe en ny babyenhet så begge babyenhetene kan være koblet på foreldreenheten![]()
Samme som oss - men vi har uten kamera [emoji4]