Babycall med eller uten kamera?

Jeg har vurdert å kjøpe med kamera men vet ikke om jeg trenger det. Alle jeg kjenner har kun med lyd[emoji848] så følger tråden så jeg får inspirasjon når jeg skal handle.
 
Jeg har nå bestemt meg, jeg kommer til å gå for en neonate 8000dv:) med kamera.
 
Vi har med kamera til storebror. Har vært veldig greit for vår del da han har sovet en del i vår seng. Han er veldig aktiv i søvne så da kan vi se om han feks er på ut av sengen [emoji85] I tillegg synes jeg det er greit med kamera for å se om han klarer seg selv hvis det er lyd fra han eller om vi må hjelpe.
 
Har Avent sin uten kamera og syns det er helt greit, tror jeg hatt blitt litt for avhengi av og stirre på babycallen om jeg har video på. Kommer til og bruke uten kamera til nestemann også, må evt ha en til.

Noen som vet om det finnes babycaller man kan koble ilag ? (Altså 2 barneenheter som lager lyd til samme voksen enhet?)
 
Jeg har med camera. Fikk den i gave da vi fikk nr 2. Hadde aldri trodd jeg skulle få bruk for camerabiten men poden er sånn en som våkner uten og si et ord. Så han kunne gjerne være i senga si i flere timer og bare pusle stillferdig med sitt.
 
Har Avent sin uten kamera og syns det er helt greit, tror jeg hatt blitt litt for avhengi av og stirre på babycallen om jeg har video på. Kommer til og bruke uten kamera til nestemann også, må evt ha en til.

Noen som vet om det finnes babycaller man kan koble ilag ? (Altså 2 barneenheter som lager lyd til samme voksen enhet?)

Neonate har en modell der du kan koble flere baby uniter til samme parent unit [emoji4] De pleier ha den på Barnas Hus i alle fall, om du har det i nærheten [emoji106]
 
Dytter denne opp litt igjen [emoji4] disse neonate, hvilken modell har dere? Jeg fant en til 800, er den god nok? BC-4600D heter den [emoji4]
 
Jeg tipper vi går for Neonate med kamera. Må bare vente til det kommer et godt tilbud;)
 
Sniker.

Definitivt med! Om jeg skulle hatt uten kunne jeg (nesten) droppet å ha babycall, jeg føler at jeg mister helt kontrollen da. Vi har Neonate BC8000-DV og er kjempefornøyd :)
 
Back
Topp