Babycall med eller uten kamera?

Spent.no

Forelsket i forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Og hvilken vil dere som har barn fra før anbefale?
 
Har uten fra 1,5 åringen. Veldig fornøyd med det[emoji6]
Har ikke følt prekært behov for kamera, setter bare den jeg har på det mest sensitive og da slår den jo ut bare noen snur på seg[emoji6]

(Også har jeg sett litt for mye skrekkfilmer i mitt liv - så livredd for å se noe jeg ikke vil se på det kamera[emoji85][emoji28] så jeg hadde nok aldri turt å se på det uansett [emoji28][emoji28])
 
Har en avent med kamera. Veldig praktisk. Da kan vi se om hun klarer seg selv når det er lyd i henne, eller om vi må opp og hjelpe henne. Tidligere var det smokken hun trengte da hun brukte det. Nå er det kosebamsen hun leter etter. Finner hun den selv, slipper vi å gå opp. [emoji4]
 
Har en avent med kamera. Veldig praktisk. Da kan vi se om hun klarer seg selv når det er lyd i henne, eller om vi må opp og hjelpe henne. Tidligere var det smokken hun trengte da hun brukte det. Nå er det kosebamsen hun leter etter. Finner hun den selv, slipper vi å gå opp. [emoji4]
Helt enig!!
 
Har uten kamera til storebror. Tror vi kjøper det neste gang også :happy:
 
Vi har en med kamera og angrer ikke på det! Kjempe praktisk for en hønemor som meg.
 
Har en avent med kamera. Veldig praktisk. Da kan vi se om hun klarer seg selv når det er lyd i henne, eller om vi må opp og hjelpe henne. Tidligere var det smokken hun trengte da hun brukte det. Nå er det kosebamsen hun leter etter. Finner hun den selv, slipper vi å gå opp. [emoji4]
Hvordan avant? Ser mange klager på at signal detter ut og slikt?
 
Ville ikke ha med kamera, men det er smak og behag [emoji4] Vi har Neonate sin, pga det er en av de få der både parent unit og baby unit kan gå på batteri [emoji106] Jeg ville at baby skulle sove i vogn om dagen, så da var det greit å kunne ta med babycallen ut i vogna uten å være avhengig av lader [emoji4] vi er kjempefornøyd med den! [emoji106]
 
Ville ikke ha med kamera, men det er smak og behag [emoji4] Vi har Neonate sin, pga det er en av de få der både parent unit og baby unit kan gå på batteri [emoji106] Jeg ville at baby skulle sove i vogn om dagen, så da var det greit å kunne ta med babycallen ut i vogna uten å være avhengig av lader [emoji4] vi er kjempefornøyd med den! [emoji106]

Det er den vi har også - veeeldig fornøyd!! Kjøpte den tilleggspakka med clips, sugekopp og borrelås så man kan feste den hvordan man vil[emoji6] bruker clipsen til vogna, fester den i kanten på kalesjen. Også som du sier det at man har to frie enheter. Fantastisk lettvint liten sak å gripe med seg når man er på farten[emoji6]Veldig veldig fornøyd altså, tåler en del gjør den også!! Gått mange ganger i gulvet med små hender i hus og lever i beste velgående enda[emoji1360] ikke minst kan man jo koble til flere baby uniter så har man flere man skal høre til så slipper man å fly rundt med flere parent uniter[emoji1373]
 
Kommer ikke til å ha kamera, men vi har soverom i 2 etasje så jeg er helt avhengig av babycall. Jeg kan godt tenke meg å la babyen sove mye i vogn ute også.

Forrige gang hadde vi en fra Avent. Vi likte veldig godt at den spilte musikk og brukte denne funksjonen hver gang vi la datteren vår. Nå er jeg litt usikker på hva vi skal velge da Neonate sine visstnok er bedre ute og i kulde, men ikke har musikk eller nattlysfunksjonen.

Ville ikke ha med kamera, men det er smak og behag [emoji4] Vi har Neonate sin, pga det er en av de få der både parent unit og baby unit kan gå på batteri [emoji106] Jeg ville at baby skulle sove i vogn om dagen, så da var det greit å kunne ta med babycallen ut i vogna uten å være avhengig av lader [emoji4] vi er kjempefornøyd med den! [emoji106]

Det hørtes kjekt ut! Har ikke tenkt på/undersøkt dette med batteri, men det er nok lurt å ha den muligheten ja!
 
Kommer ikke til å ha kamera, men vi har soverom i 2 etasje så jeg er helt avhengig av babycall. Jeg kan godt tenke meg å la babyen sove mye i vogn ute også.

Forrige gang hadde vi en fra Avent. Vi likte veldig godt at den spilte musikk og brukte denne funksjonen hver gang vi la datteren vår. Nå er jeg litt usikker på hva vi skal velge da Neonate sine visstnok er bedre ute og i kulde, men ikke har musikk eller nattlysfunksjonen.



Det hørtes kjekt ut! Har ikke tenkt på/undersøkt dette med batteri, men det er nok lurt å ha den muligheten ja!

Kulde er i alle fall ikke noe problem med Neonaten, jeg har brukt den ute i -8 [emoji1][emoji106] Om du savner musikken så kan du jo bare kjøpe en liten spilledåse eller lignende [emoji4] Og det er nattlys på min mener je, men vi har aldri brukt det. Her har mini sovet på mørkt rom helt siden starten [emoji12]
Vi har vert helt avhengig av batteri-funksjonen! Mye lettere å ta de med seg til besteforeldre, ut i vogn, på besøk hos andre osv. Anbefales!
 
Det er den vi har også - veeeldig fornøyd!! Kjøpte den tilleggspakka med clips, sugekopp og borrelås så man kan feste den hvordan man vil[emoji6] bruker clipsen til vogna, fester den i kanten på kalesjen. Også som du sier det at man har to frie enheter. Fantastisk lettvint liten sak å gripe med seg når man er på farten[emoji6]Veldig veldig fornøyd altså, tåler en del gjør den også!! Gått mange ganger i gulvet med små hender i hus og lever i beste velgående enda[emoji1360] ikke minst kan man jo koble til flere baby uniter så har man flere man skal høre til så slipper man å fly rundt med flere parent uniter[emoji1373]

Det kommer vel litt ann på hvilken type man kjøper om man kan koble til flere baby uniter... Tror ikke jeg kan det på min [emoji4] Men mini her har sluttet å sove om dagen, og er nesten 3 år når neste kommer, så tror ikke jeg kommer til å ha bruk for mer enn 1 uansett [emoji106]
 
Ville ikke ha med kamera, men det er smak og behag [emoji4] Vi har Neonate sin, pga det er en av de få der både parent unit og baby unit kan gå på batteri [emoji106] Jeg ville at baby skulle sove i vogn om dagen, så da var det greit å kunne ta med babycallen ut i vogna uten å være avhengig av lader [emoji4] vi er kjempefornøyd med den! [emoji106]
Vi var også veldig fornøyd med Neonate! Supert med batteri til vognbruk, og kjekt med oversikt over temperatur.
 
Hvordan avant? Ser mange klager på at signal detter ut og slikt?

Avent Scd603 står det på den. Den detter ut dersom vi har den med på kjøkkenet når vi bruker microbølgeovnen [emoji12] men står den utfor kjøkkenet går det greit. Hehe. Vi er veldig fornøyd med den. Brukte musikkfunksjonen en del da hun var baby.
Vi har en neonate utenom som er veldig grei når man skal på overnattingsbesøk eller hvis barnet skal sove i vogn. God rekkevidde og batterikapasitet, men ingen kamera, dessverre.
 
Har uten..en Phillip avent. Fornøyd med den :)
Spiller melodier..står grader og og høy sensivitet som kan stilles på.
 
Vi har kjøpt en avent uten kamera. Føler ikke vi har behov for det.
 
Kommer ikke til å ha kamera, men vi har soverom i 2 etasje så jeg er helt avhengig av babycall. Jeg kan godt tenke meg å la babyen sove mye i vogn ute også.

Forrige gang hadde vi en fra Avent. Vi likte veldig godt at den spilte musikk og brukte denne funksjonen hver gang vi la datteren vår. Nå er jeg litt usikker på hva vi skal velge da Neonate sine visstnok er bedre ute og i kulde, men ikke har musikk eller nattlysfunksjonen.



Det hørtes kjekt ut! Har ikke tenkt på/undersøkt dette med batteri, men det er nok lurt å ha den muligheten ja!

Signerer at denne er fin i kulda også. Jeg har soverommene i 2 etasje også. Jeg har benyttet denne imens jeg er i hagen til og med mens barnet sover inne i 2 etasje - funker flott[emoji1360]
 
Hadde nok valgt med kamera denne gangen..blir noen runder for å sjekke om alt er bra å om hun gråter til..som regel er det bomtur:p
 
Fornøyd med uten. Men samboeren kjøpte en med på tilbud. Den ble gull verdt når hun var syk. Det var nemlig en periode hun ikke ville sove i sengen vår.
 
Vi har uten kamera til datteren vår. Vurderte det slik at dersom vi kjøpte med kamera, så ville jeg ende opp med å sitte og se på henne hele tiden, og stresse om jeg ikke så bevegelse på en stund [emoji85]

Hadde phillips avent i starten. Babyenheten var stor og upraktisk! Den sluttet å funke med strøm etter ett års tid, fikk ett sinnsykt forbruk av batterier... Så vi kjøpte neonate. Den er vi strålende fornøyd med [emoji106] Liten og nett, både foreldre- og babyenheten. Blir å bruke den til nestemann også [emoji4]
 
Back
Topp