Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her ca. 1500Vi satser på 15 000(første baby)har kjøpt brukt vogn og håper å kjøpe det meste brukt, men finner ikke sengen vi ønsker på Finn så den må vi nok kjøpe ny
![]()
Vi skal kjøpe vogn bruktVirker ikke som det er så mange her som kjøper vogn brukt. Noen grunn til det? Der er det jo tross alt veldig mye å spare?
Vi skal kjøpe vogn bruktfaktisk skal vi kjøpe to vogner brukt
Har bare ikke bestemt oss for hvilken duovogn ennå...
Vi kjøpte en ny pga understellet vi ønsket var nytt det året og mange av emmaljungavognene selges brukt til latterlig høy pris. Har etterhvert kjøpt trille og barnehagevogn bruktVirker ikke som det er så mange her som kjøper vogn brukt. Noen grunn til det? Der er det jo tross alt veldig mye å spare?
De vognene som blir solgt på private markedet er ofte dyre forholdt til at de gjerne er 5 år gamle og feks utslitte dekk.. betaler heller 2000 mer for å få en helt ny enn å betale feks 6000 for en gammel vogn... men etter mye leting så fant jeg en vogn som kun var 5 mnd gammel til ok pris og så vidt brukt. Så ble 2 brukte på meg, en silver cross vintage vogn, og en nyere kombivogn (husker ikke merket)Virker ikke som det er så mange her som kjøper vogn brukt. Noen grunn til det? Der er det jo tross alt veldig mye å spare?
De vognene som blir solgt på private markedet er ofte dyre forholdt til at de gjerne er 5 år gamle og feks utslitte dekk.. betaler heller 2000 mer for å få en helt ny enn å betale feks 6000 for en gammel vogn... men etter mye leting så fant jeg en vogn som kun var 5 mnd gammel til ok pris og så vidt brukt. Så ble 2 brukte på meg, en silver cross vintage vogn, og en nyere kombivogn (husker ikke merket)
Vi tenkte å kjøpe ny vogn for å ha samme vogn til nestemann ogsåVirker ikke som det er så mange her som kjøper vogn brukt. Noen grunn til det? Der er det jo tross alt veldig mye å spare?
Ja, det finnes flere kjempefine vogner som selges til halv pris og mindre. Kjøpte en et par år gammel babyjogger City mini til 1300 med bøyle, regntrekk og koppholder da behovet for en litt lettere vogn dukket opp.Aha, har ikke tenkt noe særlig på det med slitte dekk, førstegangs herMen har sett flere fra 2014 til rundt halv pris.
Har kjøpt brukt vogn. Simo kombi, 2013 modell, brukt til 1 barn. Betalte 1500 kr for den vogn er jo hinsides dyrt ny. At man velger å bruke 12 000 på ny vogn er jo galskap syns jeg. Spesielt når man sparer mye på å kjøpe brukt.Virker ikke som det er så mange her som kjøper vogn brukt. Noen grunn til det? Der er det jo tross alt veldig mye å spare?
Vi kjøper ikke brukt fordi svigers vil kjøpe vogn til oss, og de synes ikke brukte ting er OK. Teit i våres hoder, men siden de vil kjøpe vognen selv så sier ikke vi noe på det.Virker ikke som det er så mange her som kjøper vogn brukt. Noen grunn til det? Der er det jo tross alt veldig mye å spare?
Virker ikke som det er så mange her som kjøper vogn brukt. Noen grunn til det? Der er det jo tross alt veldig mye å spare?