Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er de jeg henter ut.Apotek 1, kiwi (libero) og rema![]()
Jeg har fått hentelapp på libero sin!Du må registrere deg på nett, så får du hentemelding på mobilen eller mailKiwi sin får du når du melder deg inn i liberoklubben. Men jeg har ikke fått hentemelding på den enda. Noen son vet når man får det?
Har du forresten registrert graviditeten? For jeg har vært medlem siden 2009 eller noe sånn og måtte inn å legge til ny graviditet...Du må registrere deg på nett, så får du hentemelding på mobilen eller mailKiwi sin får du når du melder deg inn i liberoklubben. Men jeg har ikke fått hentemelding på den enda. Noen son vet når man får det?
Ja, meldte meg inn når jeg ble gravid. Får oppdateringer hver uke på hvilken uke jeg er i og sånt, men venter fortsatt på hentelapp daHar du forresten registrert graviditeten? For jeg har vært medlem siden 2009 eller noe sånn og måtte inn å legge til ny graviditet...
Ikke henta endaJa, meldte meg inn når jeg ble gravid. Får oppdateringer hver uke på hvilken uke jeg er i og sånt, men venter fortsatt på hentelapp daHva inneholdt kiwi sin?
Jeg vil og ha fra kiwi.. Må jeg kanskje purre for å få hentelapp?Vi har fått 1 stk fra DittApotek, 2 stk Babybox fra Apotek1, 2 stk fra Kiwi (libero sin).![]()
Hvor bestilte du den fra DittApotek?Vi har fått 1 stk fra DittApotek, 2 stk Babybox fra Apotek1, 2 stk fra Kiwi (libero sin).![]()
Tok 1 måneds tid fra jeg bestilte til vi fikk hentelappen.Jeg vil og ha fra kiwi.. Må jeg kanskje purre for å få hentelapp?
De står i ruta her på apoteket, så jeg gikk bare inn og spurte om jeg ikke kunne få enHvor bestilte du den fra DittApotek?![]()
Meldte meg inn i liberoklubben da jeg ble gravid, så begynner å bli noen måneder siden..Tok 1 måneds tid fra jeg bestilte til vi fikk hentelappen.Vet ikke hvor lang tid det har gått for deg?