Babybox

1+1

....
Hvilke gratis-bokser finnes der ute og hvilke er verdt å få med seg? :)

Hamstret forrige gang, men brukte lite av produktene, så har ikke tenkt så mye på det denne gangen.

Jeg har hentet Rema 1000 sin og Apotek1 sin. Rema1000 hadde ikke så mange produkter, men det var ikke noe sånn reklame/tester og "smådrit". Fikk en hel pakke bleier, en hel pakke våtservietter, smokk, flaske, vanlig størrelse badeolje, tørrkluter og litt til jeg ikke husker :p

I Apotek1 sin var det mer reklame. En pakke bleietester (2 stk bleier tror jeg), våtservietter, smokk, flaske, bladet foreldre og barn, noen mini kremer (sånn testere du får gratis på apoteket innimellom). Var sikkert noe mer, men husker ikke ;)

Du må registrere deg på nett, så får du hentemelding på mobilen eller mail :) Kiwi sin får du når du melder deg inn i liberoklubben. Men jeg har ikke fått hentemelding på den enda. Noen son vet når man får det?

Er fornøyd med både rema og apotek 1 sine, apotek 1 siden vi skal ha flaskebarn, så fikk jo 2 gratis flasker der :p + at jeg fikk 2 mnd gratis viaplay ;D (som om nybakte mødre har god tid til å sitte å se på sånt :p )

Og på rema sin fikk vi jo fulle pakker med ting som er kjekt å ha, vaskemiddel, bleier, våtservietter og olje.. :)

Du må registrere deg på nett, så får du hentemelding på mobilen eller mail :) Kiwi sin får du når du melder deg inn i liberoklubben. Men jeg har ikke fått hentemelding på den enda. Noen son vet når man får det?
Jeg har fått hentelapp på libero sin!

Har du forresten registrert graviditeten? For jeg har vært medlem siden 2009 eller noe sånn og måtte inn å legge til ny graviditet...

Har du forresten registrert graviditeten? For jeg har vært medlem siden 2009 eller noe sånn og måtte inn å legge til ny graviditet...
Ja, meldte meg inn når jeg ble gravid. Får oppdateringer hver uke på hvilken uke jeg er i og sånt, men venter fortsatt på hentelapp da ;) Hva inneholdt kiwi sin?

Tror dere det lønner seg å vente til nyttår ifht om pakkene forandrer seg eller er det like greit å hente nå? :p

Ja, meldte meg inn når jeg ble gravid. Får oppdateringer hver uke på hvilken uke jeg er i og sånt, men venter fortsatt på hentelapp da ;) Hva inneholdt kiwi sin?
Ikke henta enda

Synes Rema sin var super:) Også har jeg hentet kiwi sin (Libero) som også inneholder litt. Men jeg er generelt mer glad i helt nøytrale produkter (som Rema inneholder) enn Liberoproduktene. Men til største her så bruker vi fortsatt våtservietter og babyolje - og hun tåler de produktene godt. Så de blir brukt likevel :)

Vi har fått 1 stk fra DittApotek, 2 stk Babybox fra Apotek1, 2 stk fra Kiwi (libero sin). :)

Back
Topp