Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare legg inn en annen epost adresse, kanskje du kan bruke mannen din sin?Noen som har prøvd å bestille Rimipakken som har fått den tidligere? Jeg har fått den til mine to første barn men når jeg skulle bestille nå fikk jeg beskjed om st jeg var registrert allerede og ikke fikk den. Hmm... Neivel..
Jepp, tenkte at det var løsningen. Rart at de ikke slettet "gamle" kunder egentlig..Bare legg inn en annen epost adresse, kanskje du kan bruke mannen din sin?
Nei - derfor skal jeg ikke bestille. Mobiltelefonen min er også jobbtelefon, og jeg kan ikke godta å få telefonsalg på den i arbeidstiden.Jeg så på Liebero sin, og der godtar man at all informasjon de får ikke er privat, og kan brukes av dem, samt videreformidles til samarbeidspartnere. Dette er jeg særdeles lite interessert i.... Er alle boksene slik? Synes dere det er verdt å få noen gratisprøver mot å gi dem tilgang og rett til å dele deres private informasjon?