Babybox

Noen som har prøvd å bestille Rimipakken som har fått den tidligere? Jeg har fått den til mine to første barn men når jeg skulle bestille nå fikk jeg beskjed om st jeg var registrert allerede og ikke fikk den. Hmm... Neivel..

Noen som har prøvd å bestille Rimipakken som har fått den tidligere? Jeg har fått den til mine to første barn men når jeg skulle bestille nå fikk jeg beskjed om st jeg var registrert allerede og ikke fikk den. Hmm... Neivel..
Bare legg inn en annen epost adresse, kanskje du kan bruke mannen din sin?

Fikk Mail fra Rimi om at jeg fikk hentelapp ca to uker før termin. Førstegangs så vet ikke om man får før eller ikke

Jeg så på Liebero sin, og der godtar man at all informasjon de får ikke er privat, og kan brukes av dem, samt videreformidles til samarbeidspartnere. Dette er jeg særdeles lite interessert i.... Er alle boksene slik? Synes dere det er verdt å få noen gratisprøver mot å gi dem tilgang og rett til å dele deres private informasjon?

Jeg så på Liebero sin, og der godtar man at all informasjon de får ikke er privat, og kan brukes av dem, samt videreformidles til samarbeidspartnere. Dette er jeg særdeles lite interessert i.... Er alle boksene slik? Synes dere det er verdt å få noen gratisprøver mot å gi dem tilgang og rett til å dele deres private informasjon?
Nei - derfor skal jeg ikke bestille. Mobiltelefonen min er også jobbtelefon, og jeg kan ikke godta å få telefonsalg på den i arbeidstiden.

Jeg godtar ikke sånt. Så kommer ikke til å bestille.. Har reservert meg og da er vitsen borte om jeg godtar dette..

Jeg har registrert meg på alle og ikke fått noen telefon fra selgere enda..har sånn anti terror app + 1881 sin app på telefonen..så jeg ser hvem som ringer...tar aldri telefonen visst det er selgere...de gir seg til slutt ;)

Back
Topp