Babybox

YviK

Forelsket i forumet
Er det noen av dere som har bestilt de gratis babyboxene som er rundt omkring? Hvis ja, når bestilte dere og når kunne dere hente den? Står på de fleste sider at det er f.o.m 3 måneder før termin, men har lest at noen har fått de før. Og nå husker jeg ikke hvor. Må dere ha med noe bevis på at dere har termin på det tidspunktet?

Er det noen av dere som har bestilt de gratis babyboxene som er rundt omkring? Hvis ja, når bestilte dere og når kunne dere hente den? Står på de fleste sider at det er f.o.m 3 måneder før termin, men har lest at noen har fått de før. Og nå husker jeg ikke hvor. Må dere ha med noe bevis på at dere har termin på det tidspunktet?
Har bestilt alle :P
De kommer sånn 2-3 mnd før termin :) enten får du hente lapp i posten, melding eller mail :P

Har de i systemet sitt når termindatoen er tro. Er innenfor de tre månedene om 13 dager, men jeg har fått kvitteringen på Mail

Hvilke steder bestiller dere fra? Har funnet Apotek 1, Vitusapotekene, Rimi og Libero. Flere?

Dere som har bestilt alle de forskjellige.. Kan dere ikke legge til navn, evt link til boksene? Sist hentet jeg bare ut to stk, kunne tenkt meg fler :)

Bare vær obs på drøssevis av reklame på mail og telefoner når dere registrerer dere! ( og om du takker nei til godboken så ringer de bare tilbake noen måneder senere :p )

Mail kan jeg godta men telefonnummer legger jeg aldri inn. Så det blir ikke babybox på meg hvis det kreves

Jeg henta babybox på apotek1 på lørdag! De registrerte ingenting de bare så kjapt på kvitteringsmailen og henta boksen!
Har ikke henta fra vitus enda siden de ikke har vitus her jeg bor men den kan også hentes når det er 3 mnd igjen.
Ellers kan man hente liberopakken på Kiwi når det er ca to mnd igjen (får lapp i posten) og Rimi er vel så sent som 2 uker før?

Jeg henta babybox på apotek1 på lørdag! De registrerte ingenting de bare så kjapt på kvitteringsmailen og henta boksen!
Har ikke henta fra vitus enda siden de ikke har vitus her jeg bor men den kan også hentes når det er 3 mnd igjen.
Ellers kan man hente liberopakken på Kiwi når det er ca to mnd igjen (får lapp i posten) og Rimi er vel så sent som 2 uker før?
Har alle apotekene og butikkene her så får bare vente ;)

Back
Topp