![]()
Jeg lager scrapbook til barna jeg![]()
Så flink du er
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
![]()
Jeg lager scrapbook til barna jeg![]()
De selger jo denne på gullsmeden rundtomkring. Kan jo gå inn å spør om du kan få se inni den?Legger ved bilde:
Ble så jeg kjøpte, Da jeg var liten
Begynt å skrive litt allerede. Fornøyd med den.

Den skal jeg kjøpe i dag❤ Likte den veldig godt til datteren min. Jeg limte inn bilder over de bildene som var i boka jeg da![]()
Har ikke funnet en bok jeg er fornøyd med da jeg ikke er så interessert i alt det som står der (ville vært mange merkelige blanke deler) og synes det er utrolig artig å "dokumentere" alle gaver og ting som skjer frem mot fødsel så her er det egenlagd bok/mappe som gjelder.
Det jeg har gjort er å sjekke mange nettsider for "inspirasjon" til hva man kan ha med i tillegg til en form for "uke for uke dagbok" og masse bilder. Legestats, ultralydbilder, info om familie, første spark, ting/endringer som skjer rundt oss, osv...
Tar lang tid, men utrolig artig å drive med. Er første (muligens eneste) graviditeten min også, så tar meg god tid. Hehe.![]()
Ja, gjør nok det på noe. Men likte at det var satt av plass til bilder og ekstra lommer for å legge bilder i![]()
Jeg har brukt de lommene til kort hun fikk de første bursdagene osv. Veldig gøy å se på i ettertid![]()
Har kortene jeg fikk i dåpenkjempekos
Så heldig du ertil datteren min har jeg putter inn fra fødsel,barnedåp og bursdager
![]()
Var samlet i en veske i skapet mitt av alle ting. Babyboken min er litt mangelfull dessverre. Hovedsaklig fra det første åretog på engelsk med mammas håpløse håndskrift
![]()
Bedre det enn ingenjeg har lovet meg selv å være like flink med andremann når jeg holder på med boken. Har forresten også det svangerskapsskjema i boken. Tenkte det kunne være spennende å se på for datteren min når hun blir stor
![]()
Kjøpte du denne?Legger ved bilde:
Hei!Kjøpte du denne?vi hadde den til storebror. Men jeg syntes det var litt lite skriveplass og bildene måtte være så kjempe små. Syntes fotoalbumene var kjempe fine
![]()

Du får heller kjøpe fotoalbum i samme stilHei!etter å ha sett i den hos Gullsmeden så valgte jeg å ikke kjøpe den og det pga de tingene du nevner. syns boka er så fantastisk fin utenpå men nå aner jeg ikke hvem jeg skal kjøpe
![]()
Du får heller kjøpe fotoalbum i samme stilher endte jeg opp med å kjøpe en babyperm. Selges på Elite foto. Masse plass til å skrive, og bedre plass til bilder
![]()