Jeg lager scrapbook til barna jeg
Så flink du er Jeg hadde begynt bra på det,men hadde nok ikke vært flink til å følge opp.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg lager scrapbook til barna jeg
De selger jo denne på gullsmeden rundtomkring. Kan jo gå inn å spør om du kan få se inni den?Legger ved bilde:
Ble så jeg kjøpte, Da jeg var liten
Begynt å skrive litt allerede. Fornøyd med den.
Den skal jeg kjøpe i dag❤ Likte den veldig godt til datteren min. Jeg limte inn bilder over de bildene som var i boka jeg da
Har ikke funnet en bok jeg er fornøyd med da jeg ikke er så interessert i alt det som står der (ville vært mange merkelige blanke deler ) og synes det er utrolig artig å "dokumentere" alle gaver og ting som skjer frem mot fødsel så her er det egenlagd bok/mappe som gjelder.
Det jeg har gjort er å sjekke mange nettsider for "inspirasjon" til hva man kan ha med i tillegg til en form for "uke for uke dagbok" og masse bilder. Legestats, ultralydbilder, info om familie, første spark, ting/endringer som skjer rundt oss, osv...
Tar lang tid, men utrolig artig å drive med. Er første (muligens eneste) graviditeten min også, så tar meg god tid. Hehe.
Ja, gjør nok det på noe. Men likte at det var satt av plass til bilder og ekstra lommer for å legge bilder i
Jeg har brukt de lommene til kort hun fikk de første bursdagene osv. Veldig gøy å se på i ettertid
Har kortene jeg fikk i dåpen kjempekos
Så heldig du er til datteren min har jeg putter inn fra fødsel,barnedåp og bursdager
Var samlet i en veske i skapet mitt av alle ting. Babyboken min er litt mangelfull dessverre. Hovedsaklig fra det første året og på engelsk med mammas håpløse håndskrift
Bedre det enn ingen jeg har lovet meg selv å være like flink med andremann når jeg holder på med boken. Har forresten også det svangerskapsskjema i boken. Tenkte det kunne være spennende å se på for datteren min når hun blir stor
Kjøpte du denne? vi hadde den til storebror. Men jeg syntes det var litt lite skriveplass og bildene måtte være så kjempe små. Syntes fotoalbumene var kjempe fineLegger ved bilde:
Hei! etter å ha sett i den hos Gullsmeden så valgte jeg å ikke kjøpe den og det pga de tingene du nevner. syns boka er så fantastisk fin utenpå men nå aner jeg ikke hvem jeg skal kjøpeKjøpte du denne? vi hadde den til storebror. Men jeg syntes det var litt lite skriveplass og bildene måtte være så kjempe små. Syntes fotoalbumene var kjempe fine
Du får heller kjøpe fotoalbum i samme stil her endte jeg opp med å kjøpe en babyperm. Selges på Elite foto. Masse plass til å skrive, og bedre plass til bilderHei! etter å ha sett i den hos Gullsmeden så valgte jeg å ikke kjøpe den og det pga de tingene du nevner. syns boka er så fantastisk fin utenpå men nå aner jeg ikke hvem jeg skal kjøpe
Du får heller kjøpe fotoalbum i samme stil her endte jeg opp med å kjøpe en babyperm. Selges på Elite foto. Masse plass til å skrive, og bedre plass til bilder