Babybjørn :o)

x1x*Sofies mamma*

Elsker forumet

Vi har begynt å øve med babybjørnen :) Fikk tips om at det var god nakketrening,- og det er det virkelig!!! Sofie holder nakken ganske stødig i "kragen" på babybjørnen, men må selvf passe godt på :)
Helsesøster sa vi kunne begynne å trene på dette ved 4 ukers alder!
Hun var litt skeptisk i begynnelsen (som du kan se på det andre bilde[:D]) Men nå liker hun det veldig godt :) Hun sitter å kikker og koser meg på halsen med armene[:)][:)][:)] veldig koselig[:)][:)] Men vi tar det litt og litt om gangen foreløpig, og bare inni i leiligheten[:)][:)]

Flere som har tenkt å bruke babybjørn til de små?

Har prøvd oss på babybjørnen vi også. Men Malin kan ikke fordra det...... Hun liker veldig godt å kikke seg rundt, og det blir litt vanskelig i babybjørnen, men skal øve mer!

ORIGINAL: maryann

Har prøvd oss på babybjørnen vi også. Men Malin kan ikke fordra det...... Hun liker veldig godt å kikke seg rundt, og det blir litt vanskelig i babybjørnen, men skal øve mer!

Blir sikkert mye lettere å like når vi kan snu dem og de kan se fremover når de blir litt støtrre :D Da er det perfekt for de lille kikkerne våre[:)][:)][:)][:)][:)][:)]

Ja vi har brukt det littegrann, og hun liker seg veldig godt der. Har til og med sovnet der noen ganger. [:)]
På generell er det mange som mener veldig sterkt at BabyBjörn er helt forferdelig skadelig da, men jeg har egentlig ikke fått med meg hvorfor, og for å være helt ærlig, så tror jeg ikke at jeg orker å bry meg om det heller... [;)]

ORIGINAL: *JCee*Sarah`sMom

ett godt tips, elastisk bæresjal [:D]
Jeg elsker å rundt med den og Sarah sovner lett i den,kjenner nesten ikke vekta på ungen

I en baby bjørn henger ungen i skrittet, mens her har man ett stoff over rumpa igjen.

Hvor har du kjøpt det hen da?

ORIGINAL: *MiniSatan*

Ja vi har brukt det littegrann, og hun liker seg veldig godt der. Har til og med sovnet der noen ganger. [:)]
På generell er det mange som mener veldig sterkt at BabyBjörn er helt forferdelig skadelig da, men jeg har egentlig ikke fått med meg hvorfor, og for å være helt ærlig, så tror jeg ikke at jeg orker å bry meg om det heller... [;)]

haha, må le av det forumet og alle ektreministene som henger der! Men joda.. hver sin mening :) Fysiodama på barsel sa at den eneste babybjørn var skadelig for var hvis mor brukte den for mye ville hun kunne få problemer med rygg etterhvert :)

Men ja, vi er veldig for det,- har brukt det masse på alle veninners babyer, så vet det er poppis med den selen gitt :)
Gleder meg iallefall veldig til å kunne begynne å bruke den ordentlig :)

ORIGINAL: Sofie_skatten_vår

haha, må le av det forumet og alle ektreministene som henger der! Men joda.. hver sin mening :) Fysiodama på barsel sa at den eneste babybjørn var skadelig for var hvis mor brukte den for mye ville hun kunne få problemer med rygg etterhvert :)

Men ja, vi er veldig for det,- har brukt det masse på alle veninners babyer, så vet det er poppis med den selen gitt :)

Ja, det er jo ingen mellomting vettu. Det er ikke det at BB kan være skadelig hvis du bruker det hele tiden lissom, NEIDA, du tar jo omtrent livet av ungen din hvis du bruker det... [8|] Så jeg orker ikke å bry meg om det. Bra å høre det hun fysiodama sa da!! [:D]

Ja, det er jo ingen mellomting vettu. Det er ikke det at BB kan være skadelig hvis du bruker det hele tiden lissom, NEIDA, du tar jo omtrent livet av ungen din hvis du bruker det... [8|] Så jeg orker ikke å bry meg om det. Bra å høre det hun fysiodama sa da!! [:D]

Er en god gjeng "dramaqueens" der ja!! he he

Jeg brukte BB på Robin fra veldig tidlig jeg da ... (aaaaah) men var totalt avhengi av den fordi vi bodde i blokk og hadde en hund som måtte ut og måtte gå løs i skogen (hyper), og der funka ikke vogna!  Det var varmt og godt ute så vii gikk på tur mange ganger om dagen, men ikke så lenge da..

Har ikke prøvd den på Pernille enda, orker da ikke bære rundt på henne her inne.. he he.. Men skal teste ut, får
se hva bena mener om det, pga gipsen..[&:]    (bare noen få uker igjen nå.. heldigvis!!!!! er så lei av å si "pga gipsen" assa[:@])

haha, ja ikke sant...
[:)][:)][:)]
Man kan jo falle ned trappen også[;)][;)][;)] eller få taket i hue[8D]
Orker ikke være hysterisk[:)][:)][:)]

Ja hun fysiodama var kul... og hun snakket veldig positivt om både sjal og seler! Hun sa at sjala var kanskje mer ergometisk korrekte etter fosterets kropp, men hun viste til masse forskning på bæreseler som babybjørn og div. siden hun visste de var mest hyppigst brukt over sjal nå til dags i den vestlige verden! Så de er iallefall ikke dødelige som de på generell kanskje tror[:)][:)][:)] 

de skulle kanskje gitt ut en bok med all den informasjonen de sitter inne med der  på generell og sett hva man tilslutt KAN gjøre med ett barn [:)][:)][:)] haha[:D][:D][:D][:D] det hadde ikke vært mye!!!

ORIGINAL: Lena 74

Er en god gjeng "dramaqueens" der ja!! he he

Jeg brukte BB på Robin fra veldig tidlig jeg da ... (aaaaah) men var totalt avhengi av den fordi vi bodde i blokk og hadde en hund som måtte ut og måtte gå løs i skogen (hyper), og der funka ikke vogna!  Det var varmt og godt ute så vii gikk på tur mange ganger om dagen, men ikke så lenge da..

Har ikke prøvd den på Pernille enda, orker da ikke bære rundt på henne her inne.. he he.. Men skal teste ut, får
se hva bena mener om det, pga gipsen..[&:]    (bare noen få uker igjen nå.. heldigvis!!!!! er så lei av å si "pga gipsen" assa[:@])

Ja blir genialt å kunne ta de med ut i selene etterhvert :) på butikken og sånn :=)
Håper Pernille trives i bb hun også og at bena vil :)
ENDELIG snart over med gipsen :) Og bena har jo blitt så fiiine[:)][:)][:)]

ett godt tips, elastisk bæresjal [:D]
Jeg elsker å rundt med den og Sarah sovner lett i den,kjenner nesten ikke vekta på ungen

I en baby bjørn henger ungen i skrittet, mens her har man ett stoff over rumpa igjen.

Hvor har du kjøpt det hen da?

kjøpte den på den nettsiden [:D][:D] har også fått mei tai av en venninne så jeg har nok bæretøy [;)]

Eh... hvilken nettside?

haha, ja ikke sant...
[:)][:)][:)]
Man kan jo falle ned trappen også[;)][;)][;)] eller få taket i hue[8D]
Orker ikke være hysterisk[:)][:)][:)]

Ja hun fysiodama var kul... og hun snakket veldig positivt om både sjal og seler! Hun sa at sjala var kanskje mer ergometisk korrekte etter fosterets kropp, men hun viste til masse forskning på bæreseler som babybjørn og div. siden hun visste de var mest hyppigst brukt over sjal nå til dags i den vestlige verden! Så de er iallefall ikke dødelige som de på generell kanskje tror[:)][:)][:)] 

de skulle kanskje gitt ut en bok med all den informasjonen de sitter inne med der  på generell og sett hva man tilslutt KAN gjøre med ett barn [:)][:)][:)] haha[:D][:D][:D][:D] det hadde ikke vært mye!!!

Er du en tøffing da eller??? ha ha.. hvem tør å spørre hva som egentlig er bra for en baby der inne?? [:D][:D]

Bare for å spore enda litt mer av her... Her om dagen så jeg en tråd på generell som var så utrolig teit... Var ei som klagde over at hun hadde fått den Libero-pakken, og hva skulle hun med det som var inni der lissom? Var papirbleier (og hun brukte tøybleier), bind (og hun brukte tøybind) osv osv osv. Jeg mener, hallo? Har du hørt om Libero før? Vet du hva de lager? Hvorfor henter du en pakke fra dem da?? [8|][8|][8|]

Bare for å spore enda litt mer av her... Her om dagen så jeg en tråd på generell som var så utrolig teit... Var ei som klagde over at hun hadde fått den Libero-pakken, og hva skulle hun med det som var inni der lissom? Var papirbleier (og hun brukte tøybleier), bind (og hun brukte tøybind) osv osv osv. Jeg mener, hallo? Har du hørt om Libero før? Vet du hva de lager? Hvorfor henter du en pakke fra dem da?? [8|][8|][8|]

Ha ha ha... bra!!! [:D]

(tror det ikke er lov til dette her, blir kanskje sletta snart da [8D])

Ikke lov å fortelle om et annet innlegg? Eller si at et innlegg er teit? Jaja da blir det vel sletta da, sorry i så fall, men da starter vi en ny tråd som kan handle bare om BabyBjörn! [8D]

Ikke lov å fortelle om et annet innlegg? Eller si at et innlegg er teit? Jaja da blir det vel sletta da, sorry i så fall, men da starter vi en ny tråd som kan handle bare om BabyBjörn! [8D]

Husker det kom en beskjed en gang om at det ikke er lov å prate om "de andre" eller noe..

Men shit.. denne tråden kan vi dra opp igjen.. ha ha [:D] men klarer nok aldri å holde oss bare til
BB nei [8D]

ER DET SANT.... Ikke lov å snakke om de på generell.. haha... trodde de var der for show??? De kan jo ikke være såååååååååååååååå .......... i virkeligheten?? eller?? Liberopakka inneholdt ikke tøybind og bleier? ÅNEIIII!!!! skjønner du?... uff uff uff...

Ja nemlig! Og så syns jeg mange er så innmari hysteriske på at man MÅ bruke tøybleier og tøybind ([:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]) og ikke BabyBjörn (gud forby!) men mei tai eller hva det heter osvosvosvosvosvosvosv, for ikke å snakke om at ungene ALDRI får godteri eller får se på TV eller legge seg etter 1830 eller eller eller.......... At de orker! Jeg blir sliten bare av å lese om det jeg assa... [8|]

aldri får godis? hihi... litt av ett liv :)
uff uff.. Jeg gleder meg til Sofie skal få barne tv godt og kose seg med mamman sin etter pizzaen eller tacoen en koselørdagkveld :D

Og kjenner jeg pappan rett klarer de ikke gå i butikken uten å snike med seg noe lurt når hun blir så gammel at han kan skylde på henne [;)][;)][;)]

Jeg hr brukt baby bjørn siden de var nyfødte jeg da. Eller fra de veide det minste man kan veie i BB [;)][:)]
De elsker å være i den, men at det er god nakketrening har jeg ikke tenkt på, skla jeg jammen trene på med en gang.
De veier jo ingenting oppe i den selen [:D][:D]
Uten den hadde jeg ldri kommet meg noe sted....... Genial å ha en i den, mens jeg bærer den andre [;)] og ennå har jeg en hånd fri!!! Man får visst en til tvillinger også, men vi er jo som regel to og bærer en hver i hver vår sele [:D][:D]
De sier jo alt er farlig, vippestol er jo farlig også..........herregud det går ikke an å holde på sånn, enig med sofies mamma, om man samler alt de sier hadde man ikke kunnet gi unger noe.

Back
Topp