Babybjørn :o)

vi bruker elastisk sjal og babyhwak mei tai!! er jo samme greia.. man bærer, men de er mer riktig for små hofter og ben vist nok,, ikke vet jeg. ble bare anbefalt!!

han liker sjalet..mei taien bare forsvant han i[8D]

Jeg bruker også bæresjal, helt fantastisk. Snuppa liker det kjempe godt og jeg kjenner nesten ikke at jeg bærer henne. Anbefales![:D]

ORIGINAL: Tvillingboyz

De sier jo alt er farlig, vippestol er jo farlig også..........herregud det går ikke an å holde på sånn, enig med sofies mamma, om man samler alt de sier hadde man ikke kunnet gi unger noe.

sier mye fornuftig der, jeg har baby bjørn vippestol.. den er fantastisk! men kom dårlig ut på en test på grunn av noen kanter eller noe... alt er farlig i dag!!kan jo ikke gjøre noe jo..

ORIGINAL: momita

De sier jo alt er farlig, vippestol er jo farlig også..........herregud det går ikke an å holde på sånn, enig med sofies mamma, om man samler alt de sier hadde man ikke kunnet gi unger noe.

sier mye fornuftig der, jeg har baby bjørn vippestol.. den er fantastisk! men kom dårlig ut på en test på grunn av noen kanter eller noe... alt er farlig i dag!!kan jo ikke gjøre noe jo..

Samme her, BB vippestol er det lureste kjøpet jeg har gjort [;)] før selene faktisk, iallefall hittil [;)]

ORIGINAL: momita

Samme her, BB vippestol er det lureste kjøpet jeg har gjort [;)] før selene faktisk, iallefall hittil [;)]

Jeg kan til og med forskrekke dere med at jeg har en sånn hoppehuske man kan henge i dørkarmen, med fjærer!!!
Den er farlig den, var til og med farlig når Robin var 1 år, men han elsket den... ha ha ha
(brukes assa ikke på babyer da.. [8D])
Gærne Lena kaller de meg bare [8D][8D]

Back
Topp