Hva er forskjell på orginal og spirit??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror det bare er fargen/mønsteret. Du har black og black spirit. Selene er like, men designet på bakpanelet og reima er litt annerledes.
Om du skal kjøpe bæresele vil jeg bare tipse om at baby bjørn ikke er særlig ergonomisk verken for baby eller bærerhadde heller gått for de ergonomisk selene som ergobaby, tula, manduca mm. Men topp at du vil bære, gir baby så mye
![]()
De nyere er vel blitt mer ergonomiske. Det er de eldre man bør styre unna.
Om du skal kjøpe bæresele vil jeg bare tipse om at baby bjørn ikke er særlig ergonomisk verken for baby eller bærerhadde heller gått for de ergonomisk selene som ergobaby, tula, manduca mm. Men topp at du vil bære, gir baby så mye
![]()
Fortsatt ikke optimalt da panelet er så stivt så det er vanskelig for baby å få en C-kurve i ryggenDe nyere er vel blitt mer ergonomiske. Det er de eldre man bør styre unna.
Hvorfor er den c kurven så viktige?Fortsatt ikke optimalt da panelet er så stivt så det er vanskelig for baby å få en C-kurve i ryggenmen er selvfølgelig opp til hver enkelt hva man velger!
De nye er heller ikke helt ergonomisk siden ryggpanelet er for stivt. En ordentlig ergonomisk sele skal gi M-form til rumpa/beina og ryggen skal ha en naturlig c-kurve. Det er ikke anbefalt å bære så lenge av gangen med babybjørn rett og slett fordi det blir mye belastning til baby. En god ergonomisk sele kan man bære i så lenge man vil.![]()
Fortsatt ikke optimalt da panelet er så stivt så det er vanskelig for baby å få en C-kurve i ryggenmen er selvfølgelig opp til hver enkelt hva man velger!
Jeg kan ikke bruke noen av de.
Ergobaby er noe av det verste jeg har hat på meg noen sinne.
Quote fra en kunnig person:Hvorfor er den c kurven så viktige?
Har du prøv den nye ergobabyen, adapt? Eller så finnes det utrolig mange forskjellige seler så hvis du tenker å bære mer en ca 20 minutter av gangen (som babybjörn selv anbefaler) ville jeg godt for en ergonomisk sele![]()
Åja, det var jeg ikke klar over. De er blitt LITT bedre, men fremdeles ikke det beste valget, skjønner jeg.
Til første brukte jeg babybjörn et par ganger, men den tok livet av skuldrene mine.Sluttet helt da jeg leste her inne at den ikke var bra. Med andre kjøpte jeg Ergobaby 360 - mye bedre.
![]()
Jepp, jeg må ha kryss i ryggen og ikke de som er med to seler og en spenne bak.
Men ergobaby adapt og manduca kan man krysse i ryggen. Verdt å sjekke ut tenker jeg hvis du tenker å bære litt![]()
For at ryggen ikke skal være helt rett og belaste ryggsøylen. Babyene har ikke nok muskler til å sitte og det kan gi skader i rygg i for av nerver i klem og i værste fall prolaps.Hvorfor er den c kurven så viktige?
Jeg har prøvd skriver jeg.
Jeg har heller ikke tenkt å bære med enn høyest nødvendig.