Babybilstol med isofix-base

Vi har ikke bestemt oss enda, så vi tenkte vi skulle ta turen på en av butikkene for å se litt og høre litt om hva som blir anbefalt :happy:
 
Var kanskje litt dårlig forklart:p mente at den var så lang at den går liksom under håndtaket der hvor du bærer. Så for å få bært måtte enn da tre hånden i mellom kalesjen og håndtaket.
For se om vi finner en butikk i nærområde så vi får kikket på den en gang til tror jeg.

Vi så såvidt på den i butikken i dag. Kalesjen er ganske myk, så jo tror ikke det skal være nor problem å få hånden mellom kalesjen og håndtaket...
 
Hvis man vil spare penger bør man unngå å se i butikk:hilarious: :banghead: Hadde egentlig bestemt oss for cabriofix, men i butikken «skremte» de oss med at den var testet i 2007, og at pebble var oppdatert og sikrere. Synes selv det var vanskelig å sammenligne bilstoler som var testet forskjellige år (nye krav etc). Men fikk tilbud av ei bekjent å kjøpe deres ubrukte pebble, så da ble det den:) Samtid tror jeg nok cabriofix nok er vel så bra, men butikkene vil jo tjene penger (som at de kun solgte pebble plus og ikke vanlige pebble, bare fordi den var eldre modell» men de visste ikke var forskjellen var!). Kanskje andre butikker er flinkere:p
 
Mange gode svar her - supert :)

På Forbrukerrådet ligger jo fremdeles cabriofix på delt 2. plass, selv om det er en eldre test. Ville de ikje ha fjernet det dersom testen ikke lenger holder mål etter dagens standard?
 
Maxi cosi har jeg kjøpt
 
Vi kjøpte akkurat Maxi cosi pebble plus med isofix base. Tilbud på Barnas hus! [emoji1]
 
Hvilket sete skal dere ha til lillegull? Har dere erfaring med hvor stor plass det tar i bil? Og hvor tungt det er å bære? Kan det eventuelt festes på understell på vogn?

Vurderer Recaro Privia som kom best ut i test, men leser flere steder at mange har hatt problemer med at setet ikke vil løsne fra basen...

Er jo en jungel av utstyr å sette seg inn i :wacky:

Vi har kjøpt denne, og enn så lenge så er jeg fornøyd med både vekt og kobling :) Har ikke brukt den i praksis, men vi fikk testet godt (siden sambo er utstyrsfrik) før vi kjøpte :) Gleder meg til å se lille bøllefrø i denne!

Et annet pluss, er at du får kjøpt adapter til denn (samme som Maxi Cosi), i hvertfall til Emmajungavogn, og sikkert andre vogntyper også! :) Så slipper du å ha med bagdelen inn på korte handleturer etvc:)
 
Vi hadde kjøpt cabriofix med easyfixbase, men da vi skulle prøve i bilen passet det ikke i midten. Eneste vi har funnet som passer i midten er Cybex Atonbasen. Så vi har kjøpt den samt Aton Q stolen [emoji846]
Hei! Ser dette er for en stund siden. Men bare lurte siden vi også nå har cabriofix.. lurer på å bytte til cybex samme som dere. Er det noen forskjell på setene du er mer eller mindre fornøyd med? Er det fra cybex smalere?
 
Back
Topp