Hei! Virker som folk er godt i gang med å kjøpe inn utstyr. Lurer på erfaringer med vogner? Merke, modell, til hva slags føre, tung eller lett, god til å legge sammen i bilen? Osv…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var og så på den i butikken i dag, og den var min favoritt, sammen Britax! Så jo bare suuuper, lett å trille og så anvendelig! Grattis! Jeg leter på Finn, men har takkogpris god tid. Kjøpte dere ny eller brukt?Vi har Uppababy Vista V2 som kommende storesøster fortsatt bruker, og er superfornøyd med den. Lett å trille, stooor kurv under, ikke så lav som mange andre, enkel å slå sammen, lav vekt, god solskjerming og lufting på begge kalesjer, og en hel masse annet. Som bonus kan den bli søskenvogn i høyden med et sett adaptere, det kan bli praktisk snart![]()
Så enig i alt! Vi kjøpte Britax Smil 2 til førstemann, men bilstol og alt. Den funker fint til andremann også, og jeg anbefaler den til alle gravide jeg møter.For oss har Britax Smìle fungert gull! Tror ikke det spiller en voldsom rolle om man har 1, 2 eller 3 versjonen egentlig.
Den er superlett å slå sammen, lett å trille, sportsdelen kan snus begge veier, bilsete kan settes rett på hjulene uten noe adapter (så lenge man har samme merke da), stor kalesje som dekker for sol (spesielt på sportsdelen). Og ikke minst, hakket billigere enn bugaboo fox vognene, som vi følte var alternativet som hadde mange av de samme positive sidene.
Vi har første versjonen og kjøpte den brukt, så god levetid på vognen også!
Nedsidene er at på vår så er det kun 3 posisjonsvariasjoner på sportsdelen. Skulle ønske det var flere. Hadde også vært best om forhjulene var hakket større.

men hadde det blitt en annen, tror jeg jeg hadde valgt Britax smile. Har en babyjogger elite fra før. Perfekt sovevogn for lille i bhg
min absolutte favoritt!!Var tilfeldig jeg fikk det med meg. Og når det var hele 20% så måtte jeg. Men ikke fortvil, kan se for meg at på black week/friday i slutten av november, at det kan komme liknende tilbudSå heldige som fant fox 3 på salg, kjipt jeg gikk glipp av det altsåmin absolutte favoritt!!

Jaa det skjønner jeg! Har en mann som må gjøre reeeesearch må du skjønne, så hadde nok ikke fått kjøpe den uansett på det tidspunktet daVar tilfeldig jeg fikk det med meg. Og når det var hele 20% så måtte jeg. Men ikke fortvil, kan se for meg at på black week/friday i slutten av november, at det kan komme liknende tilbud![]()

bilduden.no
Aldri hørt om den, men jollyroom selger den, så det er ihvertfall fra en trygg side. Men aldri hørt om bilduden heller, og jeg stoler bare på tester som er utført av Forbrukerrådet og lignende.Her er sånn «best i test»! Kinderkraft xmoov har gjort det veldig bra på den! Noen som har erfaring med den?
![]()
Barnevogn test: Topp 8 beste og tryggeste kombivogner - Shoppemamma
Hvis du ser etter en ny barnevogn, så har du kommet til riktig sted. Det finnes veldig mange ulike barnevogner på det norske markedet. Men, som du kanskje forstår, så er det ikke alle som er like gode. Ei heller er det alle som passer dine behov og preferanser. Derfor har vi i Shoppemamma tatt […]bilduden.no
Jeg hadde i alle fall ikke brukt bilstolen som følger med.Her er sånn «best i test»! Kinderkraft xmoov har gjort det veldig bra på den! Noen som har erfaring med den?
![]()
Hvis du ser etter en ny barnevogn, så har du kommet til riktig sted. Det finnes veldig mange ulike barnevogner på det norske markedet. Men, som du kanskje forstår, så er det ikke alle som er like gode. Ei heller er det alle som passer dine behov og preferanser. Derfor har vi i Shoppemamma tatt […]bilduden.no
Ja, det har du kanskje rett i. Da er denne her bedre tenker jeg:Jeg hadde i alle fall ikke brukt bilstolen som følger med.
Synes i det hele tatt testen var ganske merkelig, og den er nok basert kun på meningene til en person (som forsåvidt er greit når det kommer til vogner altså, men på ingen måte noen fasit.)
Ja, jeg så testen, og var ikke så veldig imponert.Ja, det har du kanskje rett i. Da er denne her bedre tenker jeg:
https://forbrukerliv.no/barnevogn-test/
Så ut som en billig(ere) kopi av BritaxHer er sånn «best i test»! Kinderkraft xmoov har gjort det veldig bra på den! Noen som har erfaring med den?
![]()
lll 
Ja, har gjort det, var i 2 vognbutikker og fant meg noen favoritter. Likte vista 2 og britax rømer best… men og endel andre. Fant ut at emmaljunga er for tung…Ja, jeg så testen, og var ikke så veldig imponert.
Men igjen, vogn er sååå subjektivt. Så anbefaler deg å dra i butikk å prøve vogner. Eventuelt om du har noen venninner med vogn som du kan gå en tur sammen med og få trille litt. Bare for å kjenne litt på hvordan det er. Hva liker DU? Hvordan er det å slå sammen vogna? Hvor mye plass tar den? Hva slags bruk kommer du til å ha i hovedsak?
(Om du alt har noen tanker om dette så del det gjerne her, så er det sikkert flere som kan komme med forslag til deg til hvilke vogner du bør se på.)
Så ikke noen britax vogn her…? Men i den andre reviewen var der britaxSå ut som en billig(ere) kopi av Britaxlll
![]()