Uff, jeg får så ondt i meg når jeg leser det du skriver, sender en stor klem og håper at ting er bedre nu.
Enda den dag idag med en på snart 4 mnd og en på 2 år, hender det jeg bare knekker. Flere kvelder hvor ikke klarer noen ting og de begge bare gråter og er helt fra seg. Da sitter jeg det og gråter selv til pappaen kommer hjem fra jobb og tar over.
Hendte seg en natt hvor jeg hylte til toåringen på grunn av nesten null søvn flere dager i forveien og at jeg hadde allerede vært inne med de i 2 timer hvor en hadde sovnet og blitt vekt av den andre og vice versa. Jeg fikk omsider lagt de begge etter mange unnskyldninger, kyssing og gråting fra alle kanter, så satt jeg bare på stua og gråt av skyldfølelse og følte meg som verdens verste mamma i et par timer etterpå. Hvem hyler til toåringen sin??
Det går så bra, så bra!! Du er ikke verdens verste mamma, du er et menneske. Vi trenger søvn og uten det blir vi ikke helt oss selv. Jeg tenker at barna bør se at mamma og pappa blir sint, lei seg, frustrert, og ikke bare er happy. Da vet de at det er lov å kjenne på disse følelsene selv også. Så lenge man forklarer til ungene og sier unnskyld, er det helt innafor. Du er en god mor!! Sender masse varme klemmer til deg