Baby utstyr....

Takk for tipsene. Jeg er litt sær og vil ha alt nytt. Så jeg gleder meg til å shoppe, hvis jeg er i form til den tid kommer. Klær og div har vi fått en del av. Masse fint, noe nytt og noe brukt. Nå blir dagene laange, så jeg gleder meg til lønna kommer og jeg kan gå og handle/kikke litt. Noen som vet om det er noe forskjell på priser på babyshop i oslo og babyshop andre steder? (ski)
 
Hei hei:)
Jeg tror jeg hadde begynt nå hvis jeg var deg:) Vi begynte tidlig. Sikkert rett rundt uke 20 og det er jeg kjmpe glad for. Det er dyrt og få unger:) Nå er jeg i uke 33 og har fått det meste på plass. Nå handler jeg bare litt småting når jeg kommer over noe. Alle de store tingene er i hus og det er herlig. Mitt råd er at du må bare handle:) Da går det virkelig opp for deg at du faktisk venter et barn og du kan begynne å glede deg masse:)
 
Hei.
Vi har kjøpt maxi cosi da vi fikk den til en billig penge, men ellers vil vi vente litt. Prøver å spre det litt utover høsten da det koster å handle:-)
 
Hei!
Jeg er vel en av de kjøpe gale her he he
Kjøpte"leke teppe" til bebbisen i dag.
Var også å så på vogn og bil stol jihu gleder meg.
Når 12. uke er passert kommer jeg vel til å ta helt av hi hi. Vet det er risikabelt men men
Kos dere med shoppingen jenter det gjør jeg[:D]
 
Back
Topp