Jeg har kjøpt nå, mest fordi jeg elsker å ha den mellom bena når jeg sover og det hjalp ift når jeg fikk bekkenlåsningDere med erfaring, fra når ville dere hatt bbhugme i hus?For lenge til å ønske seg til jul? Burde kjøpe før?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har kjøpt nå, mest fordi jeg elsker å ha den mellom bena når jeg sover og det hjalp ift når jeg fikk bekkenlåsningDere med erfaring, fra når ville dere hatt bbhugme i hus?For lenge til å ønske seg til jul? Burde kjøpe før?
Tenker jeg bestiller meg en sånn etter at vi har vært på ulJeg har kjøpt nå, mest fordi jeg elsker å ha den mellom bena når jeg sover og det hjalp ift når jeg fikk bekkenlåsning
ser veldig digg ut!SKRIVER UNDERJeg har solgt alt, starter helt på nytt, det blir 10 år imellom minstemann i huset og baby. Så her må alt kjøpes inn, det er litt stress.
eller, har noe på loftet hos eksen. Men dette er et besøk jeg gruer meg til å ta..så kanskje jeg bare skal drite i drømmevognen min å kjøpe ny
Her er nettside hvor alle de ulike babypakkene er samla:
Men jeg er førstegangs og har ikke peiling på hva som er «bra» produkter eller ikke.Det er jo veldig kjekt å se etter babyutstyr! Men jeg vil anbefale å ha litt is i magen. Spesielt om man får opp reklame for visse produkter. Da tenker jeg at de har brukt mye penger på å fremme produktet sitt, uten at det nødvendigvis er bra. Twistshake og Najell føler jeg går hardt til verks for å selge.Nå får jeg opp så mye reklame og tilbud om babyting at det begynner å bli vanskelig å ikke kjøpe noe. Er 13+2 og fin toul så kan vel i utgangspunktet begynne å kjøpe noen ting når jeg finner bra tilbudMen jeg er førstegangs og har ikke peiling på hva som er «bra» produkter eller ikke.
Nå fikk jeg opp reklame for Twistshake badekar og vi har ikke badekar hjemme så skjønner jo at dette er noe jeg kommer til å trenge. Noen som har brukt denne og anbefaler den? https://twistshake.com/no/p/luxury-bath-kit
Nå får jeg opp så mye reklame og tilbud om babyting at det begynner å bli vanskelig å ikke kjøpe noe. Er 13+2 og fin toul så kan vel i utgangspunktet begynne å kjøpe noen ting når jeg finner bra tilbudMen jeg er førstegangs og har ikke peiling på hva som er «bra» produkter eller ikke.
Nå fikk jeg opp reklame for Twistshake badekar og vi har ikke badekar hjemme så skjønner jo at dette er noe jeg kommer til å trenge. Noen som har brukt denne og anbefaler den? https://twistshake.com/no/p/luxury-bath-kit

Vi dro på Jollyroom og barnevognhuset i Oslo, og barnas hus. Da fikk vi kikket på alle aktuelle kandidaterFinnes det noen steder dere anbefaler å gå å prøve barnevogner i fysisk butikk?
Synes det er lett å rote seg bort i alt som er på nett..
Gjerne i Oslo/Østfold evt Sverige![]()
Stokke trailz på Finn.no er kjempegod, har fire hjul og du kan velge om de skal svinge eller ei. Du kan låse de to hjulene foran slik at de ikke svinger rundt.Jeg vil ha vogn med 4 hjul som ikke svinger ! Lignende som gamle simo kombi, emaljunga og brio .. Men finner ikke noen plass![]()
Takk for tipset, skal definitivt sjekke det utStokke trailz på Finn.no er kjempegod, har fire jul og du kan velge om de skal svinge eller ei. Du kan låse de to hjulene foran slik at de ikke svinger rundt.
Bare hyggelig. Vi kjøpte vår brukt for 5000 kr for fem år siden, men nå er det noen som gir dem bort eller selger dem. Tror ikke jeg har sett så mange dyrere enn 3000 kr - i god stand. Bare å sette på varsel om du er interessert. Vi er veldig fornøyd og brukt vår til tre unger. Ser fortsatt kjempefin ut. Min mann har hentet flere gratis på finn, kjøpt nye slanger til dekkene for en billig penge og solgt dem igjen for ca. 2500 kr. Det har han gjort med tre vogner. Det har betalt for vår vogn og mer til. Så her kan dere virkelig gjøre et kupp.Takk for tipset, skal definitivt sjekke det ut![]()
Jo før jo bedreDere med erfaring, fra når ville dere hatt bbhugme i hus?For lenge til å ønske seg til jul? Burde kjøpe før?
jeg har ikke denne graviditeten, men gudameg jeg koste/sov/brukte den opp med storebror! 
Enig! Jeg fikk av samboeren min for noen uker siden, har sovet så mye bedre siden daJo før jo bedrejeg har ikke denne graviditeten, men gudameg jeg koste/sov/brukte den opp med storebror!
![]()

Vil dere fortelle litt mer om denne og hva som gjør at dere sover bedre? Her er jeg rimelig grønn kjenner jeg men ble nysgjerrigEnig! Jeg fikk av samboeren min for noen uker siden, har sovet så mye bedre siden da![]()
For meg hjelper det veldig å kunne ha den mellom beina, har begynt å få litt bekkentrøbbel allerede så den avlaster mye. I tillegg syns jeg generelt det er lettere å finne en behagelig stilling med hjelp av denVil dere fortelle litt mer om denne og hva som gjør at dere sover bedre? Her er jeg rimelig grønn kjenner jeg men ble nysgjerrigkanskje investere i en jeg også.