Vi tenker å kjøpe vogn når jeg har passert 12+ og da vært på tul og sett at alt er bra. Valget står mellom Emmaljunga sento pro flat eller Thule joggevogn. Har allerede kjøpt inn bbhugme pute da jeg elsket å sove med den forrige svangerskap 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Anbefaler du moonboon? Vi vurderer å kjøpe evt nærmere terminJeg skal og ha BBhugme igjen!! Den var helt nydelig sist svangerskap.
Ellers har vi seng, moonboon, litt klær, vogn etc fra sist. Ønsker å prøve bedsidecrib denne gangen. Drømmer om Bugaboo fox 5, men tror nok vi bare må bruke samme vogn igjen (Britax smile 3)
Ja, for oss var det helt gull. Gutten vår sov bare på oss, sov max 45 min de få gangene vi klarte å legge han fra oss, likte ikke vogn osv. Dersom dere er usikre på om det blir rett for babyen deres så kan jeg anbefale dere å leie en via Finn først, så ser dere om det kan være verdt detAnbefaler du moonboon? Vi vurderer å kjøpe evt nærmere termin

Vi bor litt ut på landet, så ikke så enkelt å leie. Men, minstemann sov lite dupp, og sover lite dupp enda. Så, tenker det kunne vært greit å være føre varJa, for oss var det helt gull. Gutten vår sov bare på oss, sov max 45 min de få gangene vi klarte å legge han fra oss, likte ikke vogn osv. Dersom dere er usikre på om det blir rett for babyen deres så kan jeg anbefale dere å leie en via Finn først, så ser dere om det kan være verdt det![]()

Jeg skal uten tvil ha Thule! Nesten hver dag i sist permisjon så tenkte jeg at jeg skulle heller hatt den. Har sett litt på finn, men folk skal ha 7000kr for 2eren. Da betaler jeg faktisk heller et par tusen ekstra for en helt ny 3er.Vi tenker å kjøpe vogn når jeg har passert 12+ og da vært på tul og sett at alt er bra. Valget står mellom Emmaljunga sento pro flat eller Thule joggevogn. Har allerede kjøpt inn bbhugme pute da jeg elsket å sove med den forrige svangerskap![]()
Tenker å komme meg til en fysisk butikk å prøve litt. Håper å få gjort det ila septemberJeg skal uten tvil ha Thule! Nesten hver dag i sist permisjon så tenkte jeg at jeg skulle heller hatt den. Har sett litt på finn, men folk skal ha 7000kr for 2eren. Da betaler jeg faktisk heller et par tusen ekstra for en helt ny 3er.
Så denne gangen skal jeg ikke andre. Bbhugme er magisk ja

Det er lurt. Jeg prisjakta den og den ble på sitt billigste under black friday. Så jeg skal vente til etter det vertfall.Tenker å komme meg til en fysisk butikk å prøve litt. Håper å få gjort det ila september![]()
I forrige termingruppe begynte ein med å anbefale Cozyfix ammepute og til slutt var det nesten berre coxyfix ammeputer å se, folk fekk eit heilt nytt livHar snart bursdag så litt lyst til å ønske meg noe som vi kanskje trenger. Vurderer å ønske meg ammepute
eg kjøpte den dogg ikkje, men har kjent at denne gangen skal eg ha den!Hva er spesielt med den?I forrige termingruppe begynte ein med å anbefale Cozyfix ammepute og til slutt var det nesten berre coxyfix ammeputer å se, folk fekk eit heilt nytt liveg kjøpte den dogg ikkje, men har kjent at denne gangen skal eg ha den!
Jaa, hadde ikke på forrige, men kjenner at denne gangen skal det handles innI forrige termingruppe begynte ein med å anbefale Cozyfix ammepute og til slutt var det nesten berre coxyfix ammeputer å se, folk fekk eit heilt nytt liveg kjøpte den dogg ikkje, men har kjent at denne gangen skal eg ha den!
Den ligger heilt stabilt, slik at ein berre kan legge baby ned på den og ha begge armene heilt avlasta, veldig ergonomiskHva er spesielt med den?
Komme til å ta den i bruk når me har fortalt det til jentene i hus, kunne tenkt meg å henta den allerede, men då skjønne dei det iallefallDere med erfaring, fra når ville dere hatt bbhugme i hus?For lenge til å ønske seg til jul? Burde kjøpe før?