Baby utstyr

Vi tenker å kjøpe vogn når jeg har passert 12+ og da vært på tul og sett at alt er bra. Valget står mellom Emmaljunga sento pro flat eller Thule joggevogn. Har allerede kjøpt inn bbhugme pute da jeg elsket å sove med den forrige svangerskap :hilarious:

Jeg skal og ha BBhugme igjen!! Den var helt nydelig sist svangerskap.
Ellers har vi seng, moonboon, litt klær, vogn etc fra sist. Ønsker å prøve bedsidecrib denne gangen. Drømmer om Bugaboo fox 5, men tror nok vi bare må bruke samme vogn igjen (Britax smile 3)

Jeg skal og ha BBhugme igjen!! Den var helt nydelig sist svangerskap.
Ellers har vi seng, moonboon, litt klær, vogn etc fra sist. Ønsker å prøve bedsidecrib denne gangen. Drømmer om Bugaboo fox 5, men tror nok vi bare må bruke samme vogn igjen (Britax smile 3)
Anbefaler du moonboon? Vi vurderer å kjøpe evt nærmere termin

Anbefaler du moonboon? Vi vurderer å kjøpe evt nærmere termin
Ja, for oss var det helt gull. Gutten vår sov bare på oss, sov max 45 min de få gangene vi klarte å legge han fra oss, likte ikke vogn osv. Dersom dere er usikre på om det blir rett for babyen deres så kan jeg anbefale dere å leie en via Finn først, så ser dere om det kan være verdt det :Heartred

Ja, for oss var det helt gull. Gutten vår sov bare på oss, sov max 45 min de få gangene vi klarte å legge han fra oss, likte ikke vogn osv. Dersom dere er usikre på om det blir rett for babyen deres så kan jeg anbefale dere å leie en via Finn først, så ser dere om det kan være verdt det :Heartred
Vi bor litt ut på landet, så ikke så enkelt å leie. Men, minstemann sov lite dupp, og sover lite dupp enda. Så, tenker det kunne vært greit å være føre var :angelic:

Vi tenker å kjøpe vogn når jeg har passert 12+ og da vært på tul og sett at alt er bra. Valget står mellom Emmaljunga sento pro flat eller Thule joggevogn. Har allerede kjøpt inn bbhugme pute da jeg elsket å sove med den forrige svangerskap :hilarious:
Jeg skal uten tvil ha Thule! Nesten hver dag i sist permisjon så tenkte jeg at jeg skulle heller hatt den. Har sett litt på finn, men folk skal ha 7000kr for 2eren. Da betaler jeg faktisk heller et par tusen ekstra for en helt ny 3er.

Så denne gangen skal jeg ikke andre. Bbhugme er magisk ja

Har kjøpt petite cherrie på jollyroom. Eneste vogna jeg har funnet med 4 store hjul som ikke svinger! Den var nydelig faktisk, og billig

Jeg skal uten tvil ha Thule! Nesten hver dag i sist permisjon så tenkte jeg at jeg skulle heller hatt den. Har sett litt på finn, men folk skal ha 7000kr for 2eren. Da betaler jeg faktisk heller et par tusen ekstra for en helt ny 3er.

Så denne gangen skal jeg ikke andre. Bbhugme er magisk ja
Tenker å komme meg til en fysisk butikk å prøve litt. Håper å få gjort det ila september :joyful:

Har snart bursdag så litt lyst til å ønske meg noe som vi kanskje trenger. Vurderer å ønske meg ammepute
I forrige termingruppe begynte ein med å anbefale Cozyfix ammepute og til slutt var det nesten berre coxyfix ammeputer å se, folk fekk eit heilt nytt liv :hilarious: eg kjøpte den dogg ikkje, men har kjent at denne gangen skal eg ha den!

I forrige termingruppe begynte ein med å anbefale Cozyfix ammepute og til slutt var det nesten berre coxyfix ammeputer å se, folk fekk eit heilt nytt liv :hilarious: eg kjøpte den dogg ikkje, men har kjent at denne gangen skal eg ha den!
Hva er spesielt med den?

Jaa, hadde ikke på forrige, men kjenner at denne gangen skal det handles inn

Ja, jeg har cozyfixputa liggende fra sist, og den skal definitivt ikke erstattes! Har også bbhugme og vogn og et hav av bæretøy. Vurderer litt å kjøpe moonboon denne runden da :)

Dere med erfaring, fra når ville dere hatt bbhugme i hus? :joyful: For lenge til å ønske seg til jul? Burde kjøpe før?

Dere med erfaring, fra når ville dere hatt bbhugme i hus? :joyful: For lenge til å ønske seg til jul? Burde kjøpe før?
Komme til å ta den i bruk når me har fortalt det til jentene i hus, kunne tenkt meg å henta den allerede, men då skjønne dei det iallefall :hilarious:

Vi må ha søskenvogn, da storebror bare er 16 mnd ved fødsel av lille.. har egentlig en nydelig emmaljunga duo deluxe som jeg ELSKER. Men kan ikke trille tur med to vogner, og storebror får ikke bhg-plass før august tidligst så er avhengig av søskenvogn. Skal også ha moonboon, da storebror var som en klegg på meg (og enda er det), og skal kjøpe en fin bæresele og sjal for mye bæring, oooogså må vi kjøpe større bil for å ha plass til bilstolene og vogn, vurderer idbuzz, men de er jo så dyre. Noen tips??

Jeg har ikke turt å kikke enda siden jeg er 4+3, men har kikka på litt klær da :Heartred

Back
Topp