Baby som sover mye

Shanii

Blir kjent med forumet
Hei. Har en snart 9 uker gammel baby. Jeg føler at han sover litt vell mye, han kan stå opp men forsatt er kjempe trøtt. Noen ganger føler jeg kanskje at han ikke blir helt mett, men han gråter ikke noe ekstremt, når han får pupp så kan han etter litt ikke ville ta mer. På 6 ukers kontroll så var vekt økningen veldig fin. Men jeg luer på er det normalt at han sover så mye, han sovner igjen før han våkner nesten, ikke noe feber
 
Sånn var eldstemann her mtp sovinga. Han spiste gjerne i søvne da. :p

Våkna mer til rundt 12 uker, men har bestandig hatt godt sovehjerte.
 
Når det gjelder ammingen, så trenger du nok ikke bekymre deg når vektøkningen var så fin. Noen ganger vil babyene ha mye melk, andre ganger bare et lite måltid. De trenger ikke spise masse til alle ammingene.

Når det gjelder sovingen, så er det meste normalt, så lenge han er litt våken innimellom og får i seg mat. Jeg har aldri hatt sovebaby, så jeg aner ikke hvordan det er. :p Har han noen gode våkenperioder hver dag hvor dere får kontakt, han pludrer, får litt magetid osv.?
 
Når det gjelder ammingen, så trenger du nok ikke bekymre deg når vektøkningen var så fin. Noen ganger vil babyene ha mye melk, andre ganger bare et lite måltid. De trenger ikke spise masse til alle ammingene.

Når det gjelder sovingen, så er det meste normalt, så lenge han er litt våken innimellom og får i seg mat. Jeg har aldri hatt sovebaby, så jeg aner ikke hvordan det er. :p Har han noen gode våkenperioder hver dag hvor dere får kontakt, han pludrer, får litt magetid osv.?
Han kan være våken mellom halvtime og opp til 2 timer hver gang, han spiler og lager god med lyder når han er i humør. Han har godt med tissebleier osv. Er bare litt beskymret noen ganger
 
Han kan være våken mellom halvtime og opp til 2 timer hver gang, han spiler og lager god med lyder når han er i humør. Han har godt med tissebleier osv. Er bare litt beskymret noen ganger

Det høres helt normalt ut!
 
Back
Topp