Aprikosblomst
Elsker forumet
Haha de sier jo at nordmenn er født med ski på beina (tenk deg å føde barn med ski på beina haha, PAIIIN) men taekwondo drakt er sikkert litt finere og kulere.
Hahahah, da hadde jeg DØDD!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha de sier jo at nordmenn er født med ski på beina (tenk deg å føde barn med ski på beina haha, PAIIIN) men taekwondo drakt er sikkert litt finere og kulere.
Fy a meg, kan bare inbille meg hvor vondt det er hvis babyen fortsetter å sparke der det er brist/knekt ribbein!!
Ja, hun dreiv å sparka oppi der i går, for det er der hun ligger med føttene sine, det var helt grusomt.. Ekkelt å sitte, puste, ja you name it! sterk frøken, ellers så var dette et hint om at jeg må drikke mere melk for sterkere bein, hehe. Heldigvis bedre i dag, kan både puste og sitte normalt!
Håper du blir fort helt bra da
Man kan jo hoste på seg brist, så sikkert ikke noe stress for lille babyen å fikse det heller nei
Håper ikke det er så ille da. Her tok det meg vel 3 mnd før jeg ikke merket noe mer da jeg brista på trening..
Nei, akkurat det vettu
Har brista før jeg også, da tok det 1-2 uker med hvile før det kjentes greit ut, så håper det ikke tar lengre tid. Æsj, 3 mnder også ja
Var litt kraftigere taekwondospark jeg ble utsatt for da haha
Men greit å ta det med ro en stund fant jeg ut, siden jeg startet litt hardt litt for fort så tror jeg kanskje jeg rev det opp igjen
Her er det fortsatt lite spark, men mini er nok mer av den bedagelige typen som strekker og åler seg masse. Kjennes ut som h*n henger i ribbeina innimellom haha
Lille kroken min