Baby som plutselig er veldig urolig

Gravid med Gravøren!

Elsker forumet
Tror jeg blir sprø, han bakster rundt og sparker hardt og lager masse bevelgelser. Har lagt på sofaen i over en time nå og prøvd å sove litt, men det er jo klin umulig. Han er så urolig.

Blir urolig når han er rolig for lenge, men jammen meg så ble jeg litt skremt nå når han har vært så aktiv over lang tid.

Har drukket en cola boks tidligere Idag, kanskje det var nok?

Hahaha, tror nok du kan ta det som et sunnhetstegn! Min er også ekstremt aktiv til tider, særlig på kvelden og når jeg skal legge meg. Føler hun prøver å presse seg ut navlen noen ganger, hehe :)

Her har han ikke reagert på søtt tidligere men i går drakk jeg litt cola pga kvalme og jeg trudde han var på vei ut gjennom magen min :P men kjenner han starter på igjen i dag... det gjør direkte vondt nå når han holder på :P

Trodde likssom at de skulle roe seg nå på slutten, siden det er mindre plass ol.. :-)

Hehe jeg har hørt at bevegelsene skulle bli mer glidene nå ja, men sånn som han har holdt på i går og i dag er ikke noe glidene det er forsøk på å komme seg ut gjennom magen trur jeg :P

Lille gutt i magen her har også blitt mere livat. Merker sparkene bedre og han driver på lenge av gangen. Trenger ikke få i meg søtt en gang for at det er full fest. Jeg har merker nesten 0 hele tiden så dette er veldig gøy:D

Hehe jeg har hørt at bevegelsene skulle bli mer glidene nå ja, men sånn som han har holdt på i går og i dag er ikke noe glidene det er forsøk på å komme seg ut gjennom magen trur jeg :P

He he kjennes faktisk sånn ut iblandt ;-) Håper ikke det betyr at de er fullt så aktive på utsiden og:-)

Samma her, veldig aktiv til tider! Hun var så aktiv i går at hun bristet ribbeinet mitt :o

Åååh tenk så rart at vi snart ikke skal kjenne spark mer, men ha en liten forran oss <3

Samma her, veldig aktiv til tider! Hun var så aktiv i går at hun bristet ribbeinet mitt :eek:
Whaat:eek: Går det ann? Samme skjedde med en venninne av meg, trodde først hun overdrev litt:p Men I take it back.

Hos meg er det veldig mye aktivitet på ettermiddagen (særlig når pappan har kommet hjem fra jobben) og på kvelden. Ho har fått sin fars kampsport gener ja:laughing002 Skulle ikke forundre meg om hun hadde kommet ut med taekwondo drakt og rødt belte heller:laughing021:p

Whaat:eek: Går det ann? Samme skjedde med en venninne av meg, trodde først hun overdrev litt:p Men I take it back.

Hos meg er det veldig mye aktivitet på ettermiddagen (særlig når pappan har kommet hjem fra jobben) og på kvelden. Ho har fått sin fars kampsport gener ja:laughing002 Skulle ikke forundre meg om hun hadde kommet ut med taekwondo drakt og rødt belte heller:laughing021:p

Haha :D

Jeg har også trodd at "nesjda, må tåle såppas" helt til jeg fikk meg en trøkk selv :p haha! Har endelig i dag blitt litt bedre, etter å ha tvangsligget på motsatt side og vært helt rolig i 2 dager :)

Haha, ser for meg baby med tarkwondodrakt på seg :)

Jeg har også trodd at "nesjda, må tåle såppas" helt til jeg fikk meg en trøkk selv :p haha! Har endelig i dag blitt litt bedre, etter å ha tvangsligget på motsatt side og vært helt rolig i 2 dager :)

Haha, ser for meg baby med tarkwondodrakt på seg :)
Haha de sier jo at nordmenn er født med ski på beina (tenk deg å føde barn med ski på beina haha, PAIIIN) men taekwondo drakt er sikkert litt finere :D og kulere.

Ja, det er nok fullt mulig :o vet av flere som både har bristet og knekt ribbein i slutten av svangerskapet.. Heff! Vondt er det, men ingenting å gjøre annet enn å la det gro av seg selv og være rolig :)

Fy a meg, kan bare inbille meg hvor vondt det er hvis babyen fortsetter å sparke der det er brist/knekt ribbein!!

Back
Topp