Baby som kaver og syter

Ja, hun har time med fysio spesialist pga tøffe starten; hun har også vært vurdert av en fysio på sykehuset.. men de har ikke sagt noe, hva gjør osteopat en slags massasje?
Ja det var lurt det med probiotika. Måtte ha antibiotika jeg også, skal sjekke ut det med lege eller helsesykepleier. Takk for gode tips ❤️
Så bra de følger opp med fysio! Hun gjorde noe med nakken, munnen og kjeven på ham. Litt usikker på hva. Han hylgråt da hun startet, men så gikk det over og han ble helt salig. Skikkelig fascinerende å se på!
Lykke til! :Heartpink
 
Er det noen av dere som skrev at dere hadde også urolig barn fått det noe lettere etter uke 6? Min er 5 uker nå, og det har bare gått en vei :dead: nedover...kaver som aldri før, sinna fra 0 til 100 på 1 sekund.. ingenting er godt nok... veldig mye luft i magen dog.
 
Er det noen av dere som skrev at dere hadde også urolig barn fått det noe lettere etter uke 6? Min er 5 uker nå, og det har bare gått en vei :dead: nedover...kaver som aldri før, sinna fra 0 til 100 på 1 sekund.. ingenting er godt nok... veldig mye luft i magen dog.
Synes faktisk ting blir bedre og bedre. Synes hun ble mer «avslappet» i uke 6. Litt mer tolerant og tilfreds :Heartred Plutselig snur det igjen, men synes hun virker mer fornøyd nå.
 
Back
Topp