Baby og sol

Smatte

Glad i forumet
Korleis er de i forhold til sol og baby. Her har det jo ikkje akkurat vore så mykje sol så langt i sommar, men i dag kom det ein del. Eg meiner at godguten ikkje skal vera ute i direkte sollys utan solkrem for eg meiner det ikkje er bra for han. Har dermed svigers og mannen mot meg på det. Skal nemnast det at guttungen ser ut til å vera ein like stor bleikfis som sine foreldre, og eg sjølv sitt no og kjenner på solbrentheten etter 20minutt i sola. *klør* ungen er ikkje seks månader ein gong. Eg syns han burde i det minste ha solkrem (og solhatt) på seg før han er ute midt på dagen i solsteiken. Vil ikkje ha ein unge med ubehag på grunn av ting som kunne vore unngått. Kva meiner de?

Hadde prøvd å unngå sol mest mulig! Og hatt på langermet body, tynn bukse og solhatt.

Mener at unger under 6 mnd ikke skal ha solkrem på, men skal være medt mulig påkledd og i skyggen.

De skal ihvertfall ikke utsettes for så mye direkte sol.

Minst mulig direkte sol, i alle fall ikke når den er på det sterkeste. Og heldekkende lette klær :)
Barn under 6mnd skal ikke ha solkrem da de har så små organer som bryter ned kjemikaliene i forhold til hudoverflate :)
Barn tåler i utgangspunktet mindre sol enn voksne, så om du blir solbrent blir nok sikkert babyen det også, og det er ikke bra :)

Eg syns ikkje så små barn ska var i direktsol, smøra gått ha på klær langærmet.

De skal ikke bruke solkrem før de er 1 år. Det er farligere for dem med solkrem enn å bli utsatt for litt sol, til og fra bil og slike ting. Er man ute med unger under 1 år, skal de oppholde seg i skyggen. Barn under 1 år bør ha på lue tilpasset været. På sommeren betyr det solhatt. Punktum.

Har ikkje tenkt over dette med solkrem, kjemikalier og nedbryting, så takk for opplysninga. :D fant dessutan ei side på nettet frå norsk helseinformatikk der det sto at barn under eit år ikkje bør bli utsatt for direkte sol, så då har eg noko bevis som støttar meg. (In your face, mann og svigers!) :P Takk alle saman!!!

Korleis er de i forhold til sol og baby. Her har det jo ikkje akkurat vore så mykje sol så langt i sommar, men i dag kom det ein del. Eg meiner at godguten ikkje skal vera ute i direkte sollys utan solkrem for eg meiner det ikkje er bra for han. Har dermed svigers og mannen mot meg på det. Skal nemnast det at guttungen ser ut til å vera ein like stor bleikfis som sine foreldre, og eg sjølv sitt no og kjenner på solbrentheten etter 20minutt i sola. *klør* ungen er ikkje seks månader ein gong. Eg syns han burde i det minste ha solkrem (og solhatt) på seg før han er ute midt på dagen i solsteiken. Vil ikkje ha ein unge med ubehag på grunn av ting som kunne vore unngått. Kva meiner de?
Solkrem skal IKKE brukes til babyer under 6mnd og minst mulig fram til de er 1 år. Velg da solkrem med fysisk filter og så lav faktor som mulig (se an hudtype og solforhold).

Dekk til med klær og solhatt. Hold i skyggen mest mulig.

Direkte sollys er ikke farlig! Det som er farlig er å bli brent. Så lenge huden ikke blir brent, så er det ingen fare. Men små babyer blir dette fort og man da bør dekke til med klær eller holde i skyggen. Noen få solstråler en kort stund når den ikke er på sitt sterkeste gjør ingenting.

Solkrem skal IKKE brukes til babyer under 6mnd og minst mulig fram til de er 1 år. Velg da solkrem med fysisk filter og så lav faktor som mulig (se an hudtype og solforhold).

Direkte sollys er ikke farlig! Det som er farlig er å bli brent. Så lenge huden ikke blir brent, så er det ingen fare. Men små babyer blir dette fort og man da bør dekke til med klær eller holde i skyggen. Noen få solstråler en kort stund når den ikke er på sitt sterkeste gjør ingenting.
Hvilke solkremer har fysisk filter? Når jeg spør om det i butikkene får jeg ikke ordentlig svar...

Var heldigvis ikkje så lenge ute i sola. Fortalte dette til mannen og svigermor etterpå og Dei meinte visst ikkje å ha han ute i sola så lenge. Svigermor snakka noko om å opparbeide pigment eller liknande for å tåle sola betre. Greit nok, men må vi ta det FØR han er seks mnd? Og før klokka 15? Syns ikkje sånt hastar. Han skal tidsnok få komma ut i sola.

Hvilke solkremer har fysisk filter? Når jeg spør om det i butikkene får jeg ikke ordentlig svar...
Snakk med de på apoteket. Søk på best i test solkrem. Forbrukerrådet har hatt en test nå i 2015.

Last edited:
Sier butikk til alt. Spør både på apotek osv.

Det står vel ikke ordrett fysisk filter?? Mener jeg ikke har sett det. :blond:
Kanskje jeg husker feil, kanakje det stod på en test jeg leste...
Men altså hvilken faktor skal du ha? Fordi du får ikke så høy faktor med kun fysiske filtre. Kombinasjon går også fint.

Back
Topp