Baby nr 3 på vei

6+4

Mine symptomer hittil:
- Økt utflod
- Stikkinger og murringer i magen
- Ømme pupper .. AUU!
- Kvalme bølger som kommer og går.
- Dilla på Leverpostei, Avokado og Klementin (kunne vært verre).
- Såå sint :p
- Fryser hele tiden.
 
6+5

I dag har virkelig kvalmen meldt sin ankomst. Jeg har vært dårlig fra jeg sto opp, og er enda kvalm. Jeg har holdt sofaen i dag, og ikke orket så mye.

Jeg har ikke tid til å være dårlig dette svangerskapet :p Denne uka skjer det mye på skolen til eldste jenta. Og jeg skal ha maange eksamen i slutten av November og i Desember. Blir jeg veldig mye dårlig, så må jeg vel utsette noen av de til våren (men ville helst slippe det).

Jeg krysser fingrene for at dette er et dags tilfelle. :puke_r
 
6+6

Kvalmen var ikke noe en dags ting, og den har fortsatt i dag. Enda ikke spydd, men det er litt irriterende at den bare skal være der hele tiden. Jeg har i alle fall klart å få gjort litt mer i dag, og ungene har fått det de trenger. I dag er og Halloween, så da blir det litt ekstra.

I morgen er jeg 7 uker, og jeg syns det går unna. Jeg vet jo at alle vil denne første tiden skal gå fort, men etter nærmere 12 uker jeg kommer, da kommer jeg og nærmere eksamen :p

Nå tar jeg rett og slett en veldig tidlig kveld, for jeg er utrolig trøtt i dag.
 
7+2

Jeg fryser og fryser.. og fryser. Jeg skjønner ikke hvorfor alt må føles så utrolig kaldt om dagen. Denne kvalmen gjør ikke ting bedre, og jeg har holdt sofaen i dag.

Jeg burde lese til eksamen, men finner ingen motivasjon. Det er så mye jeg burde gjøre, men jeg finner ingen krefter til å gjøre det. Hodet mitt går bare rundt, og alt som går inn, går rett ut igjen. Jeg klarer ikke tenke lenger enn morgendagen.. og det føles som jeg sperrer ute alt som stresser meg.

Nett nå føles det ekstra tungt å være alene med barna.. og jeg kunne ønske samboeren snart kunne komme hjem til oss. Det er enda en god stund til han kommer, og jeg må bare prøve å bite tenna sammen.

Det ble visst bare klaging fra meg i dag, men jeg har en dårlig dag.
 
7+2

Jeg fryser og fryser.. og fryser. Jeg skjønner ikke hvorfor alt må føles så utrolig kaldt om dagen. Denne kvalmen gjør ikke ting bedre, og jeg har holdt sofaen i dag.

Jeg burde lese til eksamen, men finner ingen motivasjon. Det er så mye jeg burde gjøre, men jeg finner ingen krefter til å gjøre det. Hodet mitt går bare rundt, og alt som går inn, går rett ut igjen. Jeg klarer ikke tenke lenger enn morgendagen.. og det føles som jeg sperrer ute alt som stresser meg.

Nett nå føles det ekstra tungt å være alene med barna.. og jeg kunne ønske samboeren snart kunne komme hjem til oss. Det er enda en god stund til han kommer, og jeg må bare prøve å bite tenna sammen.

Det ble visst bare klaging fra meg i dag, men jeg har en dårlig dag.
Håper du får en bedre dag i dag :)
Har holdt sofaen i hele dag her også :) frossen hele tiden , uansett hvor mye jeg fyrer i ovnen blir aldri orntlig varm ijen ..
jobber mannen din borte ? :)
 
Håper du får en bedre dag i dag :)
Har holdt sofaen i hele dag her også :) frossen hele tiden , uansett hvor mye jeg fyrer i ovnen blir aldri orntlig varm ijen ..
jobber mannen din borte ? :)

Håper du er bedre :) Her er jeg desverre ikke noe bedre enda, men venter på uke 12 :p

Ja, han jobber på båt. Og det blir en del overtid nå og, så vi får se når han kommer hjem igjen :p
 
7+6

Tiden flyr, og det er skummelt. 8 uker i morgen.. Herremin, jeg føler tiden flyr og jeg står helt stille. Jeg klarer ikke konsentrere meg om noe, og jeg klarer ikke å lese til eksamen. Det er bare en uke igjen til eksamen, og jeg føler ikke jeg kan noe som helst. Jeg trpr nesten at jeg må utsette noen av dem til våren, for ellers blir det nok stryk på alt.

Håper kvalmen gir seg snart, for det hadde vært greit om det var en mindre ting å bekymre seg over.
 
Håper du er bedre :) Her er jeg desverre ikke noe bedre enda, men venter på uke 12 :p

Ja, han jobber på båt. Og det blir en del overtid nå og, så vi får se når han kommer hjem igjen :p
:) da sjønner jeg at det er godt å få han hjel igjen :) kjekt med ekstra penger også ;)
 
8+1

Wow, allerede i uke 8.. det går fort altså. Jeg vet jo ikke hvordan det står til i magen, for jeg har ikke vært på noe kontroll eller tul enda.

Jeg føler meg virkelig ikke på topp om dagene, og jeg føler det henger mye over meg nett nå. Jeg føler jeg har det ganske usikkert økonomisk, og det er stressende. Jeg sliter veldig med å få konsentrert meg om dagene, og føler meg i grunn litt deppa på grunn av dette.

Jeg har og fått så utrolig vondt oppe i ryggen, og tror jeg må komme meg til kiropraktor å få knekt opp litt av hvert. Jeg føler alt henger sammen med nakken, og hele meg er bare utrolig stiv.
 
Back
Topp